Naar house labels, kleintjes.

BelgianGuru

Ingeburgerd
Hallo,

ik ben nu al een hele tijd op zoek naar enkele House labels waar ik men demo naartoe kan sturen, er zit geen vocal in en dat maakt een wereld van verschil blijkbaar. Nu, ik vind er een hele boel, maar die komen altijd terug tot dezelfde majors, BMG, EMI, Universal. Argh ! Misschien stuur ik dan nog beter men demos niet naar labels maar enkel naar DJ's ? Kennen jullie BENELUX labels die kwaliteit uitbrengen maar waarvoor je nog niet Daft Punk moet noemen om een CD te mogen opsturen ?

Cheers

Als je nou ff wat muziek upload, dan weten we tenminste welke labels mogelijke kandidaten kunnen zijn.

Er zijn namelijk zo veel kleine labeltje die allerlij soorten house uitbrengen. House is wel een beetje allelullen algemene uitdrukking. Ik maak house??? Ja, maar house is geen house.

Kijk eens op de link die hieronder staat...

Je vind er heel grote namen uit de house scene, maar we beginnen ook een platenlabel dus... misschien wel plaats voor anderen ook.

Wie niet waagt blijft maagd

sorry hoor maar er zijn honderden houselabels die alleen instrumentale stuff uitbrengen.... check gewoon het label van releases die jij vet vindt en die in de buurt van jou sound komen.....of neem je demo mee naar een platenzaak en laat horen en vraag welke labels soortgelijke stuff uitbrengen

JuniorJack - Da Hype , zo'n soort house ongeveer, dan wel dus zonder Robert Smith die ertussen ligt te *zingen* :) Het is niet hetzelfde he, maar als DJ vind ik het zeker passen in een mix met mijn tracks, als je me begrijpt. Bij mij zit er af en toe een elektrische gitaar tussen. Het is dus niet zo'n House zoals Roger Sanchez draait (latin achtige stuff, meestal met een vocal enz..).

Ik heb ongeveer 99% trance platen liggen, voor de rest rock en zo'n dingen, maar niets house, vraag me niet waarom, ik merk het nu ook pas zelf. Anders had ik zelf al lang op die platen liggen kijken welk label zou passen. Ik schuim nu het internet af naar labels en dan luister ik daar naar hun samples, maar dat is bijna niet te doen.

Dat ivm naar platenwinkel lijkt me nog een goed idee, ik moet morgen toch ff om men synth die voor repair binnen is, kan ik als ik het niet vergeet even langs bij de platenwinkel.

Btw zeker al bedankt voor de links, ik check ze zo meteen allemaal.

Bedankt

label

label

is opsturen naar musical journeys en united recordings en midtown en nog meer van dat soort firma's waar honderden sublabels onder hangen niet een uitkomst ? dan komt het vanzelf bij de juiste label/stijl terecht

Back