Ah, leuk, een artikel over iemand die ermee bezig is. Nou is Mike Oldfield niet bepaalde mijn Held, maar hij heeft natuurlijk wel de middellen om dingen goed aan te pakken. Helaas wordt er erg weinig vertelt over wat ze precies doen. Het lijkt er niet op dat wat ze doen erg bijzonder is, in elk geval. Maar de details van het systeem worden niet duidelijk, dus het is moeilijk beoordelen. Wat snippets uit die tekst die me opvielen:

Het artikel is uit 2002 en dat is te merken. Ondertussen zijn er stapels open source 3d-engines te downloaden van internet, waarvan sommigen van zeer hoge kwaliteit. Een groot deel van wat Oldfield toen met veel werk deed, kan een programmeur nu dus zomaar downloaden en toepassen. En dat is voor mij.First of all, we had to have a 3D graphics engine, which you can't really buy — you can buy games development software, but that can cost hundreds of thousands of pounds.

Dit lijkt behoorlijk sterk op wat de topicstarter heeft gedaan.For the game, the music has to be in small loopable bits, for example.

)