E-RaZoR
BoRn2RaiSeHeLL
heeey .. (De 128K/bits Mp3 is ge-upgeload..)
Ik ben weer bezig geweest met een nieuwe hardcore creatie .. Mijn 4e plaat is bijna af ..
Ik heb deze plaat gemaakt in reason 2.5 .. Synths heb ik gemaakt met pro-53 in Fruity loops ..
Ben er eigelijk best tevreden over ..
Vind 't alleen een beetje klote dat ik alleen de 56k/bit mp3 online kreeg .. Verpest me plaat eigelijk ..
Geef je review dus niet aan de hand van de geluidskwaliteit ..
(Iedereen die geintresseert is in de 128K/bits versie .. Email me = platinum_bnjm@hotmail.com ..
Kep een beetje gelet op de opbouw deze keer .. omdat dit erg belangrijk is in een hardcore track ..
Kep deze keer meer percussie toegevoegd .. Hi-hats..Claps..
Het eerst gedeelte van de track is een beetje melodisch ..
Het 2e gedeelte heb ik hem een wat duisterder darkcore achtig stuk gegeven om de track wat afwisseling te geven, zodat hij niet eentonig wordt..
Ook heb ik daar de kick wat agressiever gemaakt ..
Ik hoop dat jullie hem goed vinden ..
http://www.brunssum.net/~ritijs47
Zou dit misschien een demo waard zijn, na nog wat aanpassingen hier en daar ?? ..
Ik ben weer bezig geweest met een nieuwe hardcore creatie .. Mijn 4e plaat is bijna af ..
Ik heb deze plaat gemaakt in reason 2.5 .. Synths heb ik gemaakt met pro-53 in Fruity loops ..
Ben er eigelijk best tevreden over ..
Vind 't alleen een beetje klote dat ik alleen de 56k/bit mp3 online kreeg .. Verpest me plaat eigelijk ..
Geef je review dus niet aan de hand van de geluidskwaliteit ..
(Iedereen die geintresseert is in de 128K/bits versie .. Email me = platinum_bnjm@hotmail.com ..
Kep een beetje gelet op de opbouw deze keer .. omdat dit erg belangrijk is in een hardcore track ..
Kep deze keer meer percussie toegevoegd .. Hi-hats..Claps..
Het eerst gedeelte van de track is een beetje melodisch ..
Het 2e gedeelte heb ik hem een wat duisterder darkcore achtig stuk gegeven om de track wat afwisseling te geven, zodat hij niet eentonig wordt..
Ook heb ik daar de kick wat agressiever gemaakt ..
Ik hoop dat jullie hem goed vinden ..
http://www.brunssum.net/~ritijs47
Zou dit misschien een demo waard zijn, na nog wat aanpassingen hier en daar ?? ..
Laatst gewijzigd:

). ik zou er een wat langere track van maken .