Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Voor een plugin zeker niet slecht. Ik ben nog altijd op zoek naar een goede gitaar plugin, vandaar.Thanks :-)
Het is allemaal plugin, Addictive keys Grand Piano, Addictive drums Vintage dry + percussion, Native Instruments Scarbee J bass, IK Multimedia B3 voor Hammond, en NI Electric Mint voor gitaar.
Ik vind zelf dat de gitaar in het hoog niet zo mooi klinkt, misschien dat dat te verbeteren valt met een ander versterker type.
Goede vraag. Kan eigenlijk alles wel zijn. Meestal zoek ik elektrisch. Beetje gedempt.Wat voor sound zoek je?
Oh die klinkt ook erg lekker.Hier heb ik een track die meer akoustisch is, ook met NI guitar plugins. Country Roots
Misschien zoek ik gewoon iets wat niet bestaat hoor.En hier nog een track, akoustisch en electrisch gitaar samen : Past or future - It's all the same
Ben zelf wel aardig blij met deze plugins. Ik ben me aan het bezinnen of ik een Roli Seaboard zal kopen voor meer expressie.