Nog 1 keer mpc1000 timing

Origineel geplaatst door Ken Waldek
en dextah hoe is het de dag van vandaag met je mpc1000 ? hoe zit het met die timing probs

kheb nog steeds de knoop nie kunne doorhaken of het ne 1000 of ne 2000xl word

Het timingprobleem is idd verwaarloosbaar .
Het valt me niet meer op moet ik zeggen .
Gaat met de aankomende update wel helemaal verholpen zijn ..

Ik heb nu jjos1.3 en ik moet zeggen dat ik ook niet echt gecharmeerd ben van de timing, vooral als je iets inspeelt en het dan opneemt, dan zet ie nog weleens nootjes verkeerd neer waarvan ik zeker weet dat ik ze goed in heb gespeeld. Is de timing van nieuweree jj osses beter?? Iemand ervaring?

ik heb 3.06 die gratis versie en die heeft idd ook wel eens last van :

Origineel geplaatst door bobaphat
vooral als je iets inspeelt en het dan opneemt, dan zet ie nog weleens nootjes verkeerd neer waarvan ik zeker weet dat ik ze goed in heb gespeeld.

maar voor de rest is die strak als de pest

Origineel geplaatst door bobaphat
vooral als je iets inspeelt en het dan opneemt, dan zet ie nog weleens nootjes verkeerd neer waarvan ik zeker weet dat ik ze goed in heb gespeeld.

huh? alle noten worden toch strak gezet? das toch meer iets fout in de quantanize en niet in de timing.

ps. vanavond kan ik niet.

1 van de 2 ja timing of quantize,

jammer, had wel zin gehad ff muziek te maken. Vond eigenlijk dat met die 101 wel tof van de vorige keer.

ik heb 4,73 en nooit last van slechte timing.. ik speel dan ook bijna alles in zonder TC behalve me snares eigenlijk... maar met TC heb ik er ook geen last van

Back