• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

synthrek voor synths en/of desktopspul

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Was bedoeld als folderrek, maar bleek ideaal voor synths en tabletop spul!!

Volledig modulair, oerstevig, droeg zonder problemen b.v. m'n loeizware Maxikorg (800DV).
Door de opstaande rand kun je alles erin pleuren, synths en tabletops, de ex-bovenkant doet eventueel dienst als horizontaal deel voor rackapparatuur of boxen; wat jij wil.
Ideaal als je katten hebt rondrennen zoals ik er 3 heb; hier willen ze dolgraag in, maar het gaat gewoon niet... en dan; hier kun je in kwijt op bijna GEEN ruimte waar je normaal 2 tafels voor nodig hebt en je hokje al bijna niet meer in komt... terwijl je alles compact bij elkaar hebt staan en overal zo bij kan!! Lange kabels heb je ook niet nodig tussen rekonderdelen.

Het meest praktische meubel dat ik ooit gehad heb.
Je ziet zelfs de kabelzooi en stekkerdozen niet meer als je het tactisch aanpakt en het laagste deel laag genoeg zet. Maar je kan er wel makkelijk bij, het is eigenlijk een optische illusie dat alles weggewerkt is :)

Doe maar een bod. Ik geloof dat ik bij de kringloop 35 euro betaald heb, dus als ik er dat voor terug krijg vind ik het al lang prima.

0.jpg

klik voor meer foto's.

Oke Grooveron was allereerst;
in afwachting van zijn reactie ga ik er ff van uit dat hij hem komt halen binnenkort...
Ik had zoveel reacties dat ik ff niet op iedereen persoonlijk ga reageren... na Grooveron ga ik gewoon het lijstje af op basis van reactiesnelheid!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back