Hooihuis
Acta est fabula
Dit weekend de gelukkige eigenaar geworden van een setje MS-20 / SQ-10, waar helaas wat weinig patchkabels bij zaten. Ik vroeg me dus af of deze speciale (korte) kabels nog gewoon in de winkel te verkrijgen zijn en zo ja, welke.....en dan het liefst in de omgeving van Alkmaar of Amsterdam.
Ik weet dat ze ook zelf gemaakt kunnen worden maar ik ben niet zo'n knutselaar (alleen als het ECHTmoet eigenlijk pas
)
Mochten sommige mensen nog nuttige tips, do's and don'ts voor me hebben met betrekking tot deze spullen dan houd ik me uiteraard aanbevolen....waar het gaat om (semi) modulaire synths ben ik nog een redelijke noob
Ik weet dat ze ook zelf gemaakt kunnen worden maar ik ben niet zo'n knutselaar (alleen als het ECHTmoet eigenlijk pas
)Mochten sommige mensen nog nuttige tips, do's and don'ts voor me hebben met betrekking tot deze spullen dan houd ik me uiteraard aanbevolen....waar het gaat om (semi) modulaire synths ben ik nog een redelijke noob

Of het moet zijn voor tussen de effectpedaaltjes, dat kan natuurlijk ook! Ik zal het toch nog even nagaan in ieder geval....