v1.13 ROM voor Yamaha RM1X / XV161G01

Status
Please reply by conversation.

LoFiye

Let there be rock!
Hallo,

Ik ben op zoek naar de v1.13 ROM voor de Yamaha RM1X. Het produktnummer is XV161G01.
Ik ben helaas niet in het bezit van een aankoopbon van het apparaat, en dus kan Yamaha mij dat chippie niet gratis leveren (?). Of ik even 92,73 (ex btw, verzend en handelingskosten) wil neerleggen....hmmm

Om deze reden probeer ik via deze weg voor een wat redelijkere prijs aan deze ROM te komen.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!!

Groetjes,

Dennis

Re: v1.13 ROM voor Yamaha RM1X / XV161G01

Origineel geplaatst door LoFiye
Hallo,

Ik ben op zoek naar de v1.13 ROM voor de Yamaha RM1X. Het produktnummer is XV161G01.
Ik ben helaas niet in het bezit van een aankoopbon van het apparaat, en dus kan Yamaha mij dat chippie niet gratis leveren (?). Of ik even 92,73 (ex btw, verzend en handelingskosten) wil neerleggen....hmmm

Om deze reden probeer ik via deze weg voor een wat redelijkere prijs aan deze ROM te komen.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!!

Groetjes,

Dennis

even een vraagje : wat kan je daarmee doen of waarvoor dient die ROM eigenlijk? :frons:

Re: Re: v1.13 ROM voor Yamaha RM1X / XV161G01

Re: Re: v1.13 ROM voor Yamaha RM1X / XV161G01

Origineel geplaatst door sambo
even een vraagje : wat kan je daarmee doen of waarvoor dient die ROM eigenlijk? :frons:

Oa. de programchange bug wanneer je van sectie wisselt of de song herstarte.

Zoek er nml ook nog een.. :z

damn, kan niet wijzigen.. maar bedoelde dus dat deze rom die problemen oplost.

Mocht je een goede bron kunnen vinden voor deze ROMS, geef dan even een gil. Als ik iets kan vinden hoor je dat uiteraard ook.

ik ben ook wel voorstander voor deze rom update... is er geen sf'er die deze kan kopieren

Origineel geplaatst door Ken Waldek
ik ben ook wel voorstander voor deze rom update... is er geen sf'er die deze kan kopieren
Volgens mij kan dat niet; er moet echt een nieuwe chip in. (weet 'k niet helemaal zeker)

heb nu ook al een tijdje een rm1x dat er bugs inzaten die verholpen worden met een hardware update deze had ik hier al eens opgevangen alleen nog niet verder gekeken ervoor.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Volgens mij kan dat niet; er moet echt een nieuwe chip in. (weet 'k niet helemaal zeker)

Ik denk ook dat hij het fikken van een eprom bedoeld. Da's ook kopieren. Maar ik weet niet of dat zo makkelijk gaat. Ik kon op internet met wat searches ook geen image vinden. Dat kan aan mij liggen want ik had nog niet zo heeeel erg m'n best gedaan wat zoeken betreft.
Het is wel een interresante optie...

Status
Please reply by conversation.
Back