Waldorf Pulse Plus voor veel!

Origineel geplaatst door Leo
te veel.
dit zijn redelijke prijzen van een jaar of twee jaar geleden. deze spullen kan je allemaal een stuk goedkoper vinden. is op zich geen probleem, maar om er dan zelf bij te zetten dat de prijzen laag zijn, in je eerste post....
we zijn toch niet gek hier??

Dan moet ik beter zoeken....ik ben namelijk opzoek naar een B en kwam vaak prijzen hoger dan dit tegen...

Pulse begint idd meestal vanaf 250 euro. Controleer altijd de cutoff knop. Deze willen nog wel eens los gaan hangen ;) Zoja, dan paar tientjes v/d prijs af lullen.

Die van mij heb ik via internet gekocht. Altijd maar afwachten wat je uiteindelijk thuis gestuurd krijgt. Bleek een (zo goed als) "nooit" gebruikte pulse te zijn geweest. Een v/d latere types (het nieuwste waldorf logo staat op de bovenzijde gedrukt). Met de pulse programmer voor windows (die standaard naast mijn cubase sx draait) hoeft mijn beestje ook nooit door vette vingertjes betast te worden ;)

Origineel geplaatst door sten
Pulse begint idd meestal vanaf 250 euro. Controleer altijd de cutoff knop. Deze willen nog wel eens los gaan hangen ;)

Dat is inderdaad dé ziekte van die dingen. Je moet werkelijk héél voorzichtig zijn met die knoppen.
Het is zeker geen livebak waarmee je ongestraft aan de knoppen staat te zwikken! }:|
Ik ik gebruik hem heel vaak als basdrum. Jawel en wees maar zeker dat bijna niks in de buurt komt.
Ook als minimoog vervanger, zeg maar als bass synth doet hij prima z'n werk.
Ik zou ze voor geen geld van de wreld willen missen.

B

B

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
.....Je moet werkelijk héél voorzichtig zijn met die knoppen.
Het is zeker geen livebak waarmee je ongestraft aan de knoppen staat te zwikken! }:|
Ik ik gebruik hem heel vaak als basdrum......

Tja, maar welke synth(module) kan er dan wel tegen dat je 'em als basdrum gebruikt? Losse knoppen zijn dan toch wel het kleinste probleem dat je kunt verwachten...*D

Origineel geplaatst door xtremelead
Dan moet ik beter zoeken....ik ben namelijk opzoek naar een B en kwam vaak prijzen hoger dan dit tegen...

kan ook voor 500-550. was een paar maanden terug nog de prijs voor een virus a, maar die gaat al voor 350.

Origineel geplaatst door Leo
kan ook voor 500-550. was een paar maanden terug nog de prijs voor een virus a, maar die gaat al voor 350.

Ja, onbegrijpelijk dat men een virus a voor dat geld v/d hand doet.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik zou wel 6 Pulsen willen om een VETTE polyfone bak te maken...
En zoals je zegt lo-fi, zelfs 300 euro is te weinig voor een toestel dat qua klank zijn gelijke amper kent.

Me neither.

Nou zie ik weer een Ion op SF te koop. Ook dat snap ik niet, want ik na veel zoeken, wikken en wegen is dit mijn laatste aankoop geweest. Zonder twijfel momenteel de best analoog klinkende VA op de markt en er zal heelwat voor nodig zijn om iets beters te maken. De nieuwe Virus TI ? Got my doubts als ik op de eerste reviews moet afgaan.

Ik heb ook de ION en de Pulse,
Ik snap ook echt niet waarom de ION wordt weggedaan. dat ding is monsterlijk goed. Nolet? jij had er toch 1 gekocht (impuls aankoop?) en je bent er ook tevree mee d8 ik?

Origineel geplaatst door virkaz
Ik heb ook de ION en de Pulse,
Ik snap ook echt niet waarom de ION wordt weggedaan. dat ding is monsterlijk goed. Nolet? jij had er toch 1 gekocht (impuls aankoop?) en je bent er ook tevree mee d8 ik?

imPULSE aankoop! WOEHAHAHAHA! ;)

Back