Hallo,
Ik ben opzoek naar echt hele goede software wat ik kan kopen de prijs maakt echt niet uit ik heb het er voor over. Nou kijk ik ben dus van plan om een vette trance hit te maken.. en ik wil dus gewoon lekker die zweeverige synthz enzo maken en lekkere beats en achja je kent het wel wat er bij trance komt kijken. En doorimddel van een MIDI Keyboard kan inspelen. En dan meen ik ook de vetste samples uit kan halen
Zelf kan maken enzo.. Iets anders dan Reason eigenlijk dat programma ken ik wel..
Het Operation System is : Windows XP Prof
En wat was nou mijn vraag naar jullie ?
- Welke software kan ik het beste gebruiken?
- 1 of meerdere programma's ? voor welk onderdeel is het precies?
Laat me jullie Reacties zien
Met Reacties kom ik heel erg ver..
Aub geen reacties van waarvoor geen Reason enzo? gaat gewoon puur om advies naar de beste Software!
Ik ben opzoek naar echt hele goede software wat ik kan kopen de prijs maakt echt niet uit ik heb het er voor over. Nou kijk ik ben dus van plan om een vette trance hit te maken.. en ik wil dus gewoon lekker die zweeverige synthz enzo maken en lekkere beats en achja je kent het wel wat er bij trance komt kijken. En doorimddel van een MIDI Keyboard kan inspelen. En dan meen ik ook de vetste samples uit kan halen
Zelf kan maken enzo.. Iets anders dan Reason eigenlijk dat programma ken ik wel..Het Operation System is : Windows XP Prof
En wat was nou mijn vraag naar jullie ?
- Welke software kan ik het beste gebruiken?
- 1 of meerdere programma's ? voor welk onderdeel is het precies?
Laat me jullie Reacties zien
Met Reacties kom ik heel erg ver..Aub geen reacties van waarvoor geen Reason enzo? gaat gewoon puur om advies naar de beste Software!

. Als ik een beetje werk met de effecten van Cubase krijg ik toch sneller een prof. resultaat. Maar keep trying zeker?!