Must have DVD's ???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door dsil
had ik
- Requiem for a dream en
- PI

al genoemd?

erg goeie films....

niet te vergeten Sin City... meesterlijk gefilmd als een stripboek....

gewoon om te kijken:
frailty (gaat over een doorgedraaid gelovig 1 ouder gezin)

vanalles dat goed is is al genoemd (Big Lebowski bijvoorbeeld) dus ik houd het bij wat aanvullingen:

Taxi 1 tm 3
Wasabi
Pitch Black
Farscape alle seizoenen (samen met BSG best Sci-fi van tegenwoordig)
Battlestar Galactica (de nieuwe)
Buck Rogers (bidi-bidi-bidi)
The Red Siren
The Wonderland Murders
The Island
Frantic
Tja en alles van Star Wars en Star Trek kan ik ook eindeloos blijven kijken.

Minimum-Maximum van Kraftwerk!

Scratch vind ik een heel toffe documentaire, over, je raad het al: Scratchen hehe :D

Verder verplichte kost:
La Haine
la meglio gioventu
goodbye lenin
the edukators (originele titel: die fetten Jahren sind vorbei)
Snatch
Lock Stock and 2 smoking Barrels
al vaak genoemt maaaaaaar alles van Kubrick + Big Lebowski

en om Henk de stuntman (Jiskefet) te citeren over duitse cinema: "ja ik zat dan in die film, die was niet zo goed, maar wel....lang" :halleluja

mocht je geinteresseerd zijn in mooie videoclips kan ik www.aggroberlin.de aanraden, tis redelijk foute duitse rap maar die clips zijn zo ongelooflijk goed gemaakt, wel wat cliche maar qua hoek en kleurgebruik vind ik ze supervet

Attachments

• jisk.jpg
    jisk.jpg
    150,5 KB · Bekeken: 94
Origineel geplaatst door Leo
johnny en willie !
Hmmm, dat vind ik nou net de minste dvd die Jiskefet heeft uitgebracht. Hey, Oostvoorne, ligt dat niet bij jou in de buurt, Leo?

Origineel geplaatst door Sly Dog
Hey, Oostvoorne, ligt dat niet bij jou in de buurt, Leo?

shit, je hebt nog gelijk ook!

(wat allebei betreft trouwens, ik sta hier bovenop oostvoorne en johnny en willie zijn me te grof: ik zal dan wel een ouwe lul wezen, maar ik hou niet van dat groffe, en al dat geweld. doe mij maar de dierenwinkel of d/c. en mijn vrouw wilde de slip niet dragen - sorry mensen - is nieuw, dus ik dacht.... weg ermee! en laat het alsjeblieft een musthave dvd zijn voor een ander.)

beste horror op dit moment:

house of thousand corpses, en zn opvolger: the devils rejects

van rob zombie:D

night of the living death
dawn of the death
day of the death

land of the death niet!! kutfilm waarin de zombies ineens kunnen denken.. fl%/kker toch op romero
(moest dr effe uit)

:duivels:

Origineel geplaatst door krachtwerk
beste horror op dit moment:

house of thousand corpses, en zn opvolger: the devils rejects

van rob zombie:D

ga ik s even checken

ik had veel moeite met de 666 verwijzingen, maar la sexorcisto van white zombie was een erg goede cd

Harold & Krumar go to White Castle
Stroszek, Nosferatu (De versie met Rijk de Gooier), Aguirre, Fizzcaraldo en alles van Werner Herzog want herzog = god

ga ik s even checken

ik had veel moeite met de 666 verwijzingen, maar la sexorcisto van white zombie was een erg goede cd

ja maar dit zijn films, geen albums.

geschreven en geregiseerd door de beste man.. en zijn vriendinnetje speelt een van de hoofdrollen..

Origineel geplaatst door krachtwerk
ja maar dit zijn films, geen albums.

geschreven en geregiseerd door de beste man.. en zijn vriendinnetje speelt een van de hoofdrollen..

weet ik wel, maar ik ga er in het creatieve veld van uit, dat als je op 1 vlak wat bijzonders neerzet, de kans niet gering is, dat je dat ook op een andere manier kan. bovendien vond ik de hele vormgeving/ hoezen/ clips en zo ook de moeite waard en volgens mij was white zombie eigenlijk gewoon rob zombie met aanhangsels

weet ik wel, maar ik ga er in het creatieve veld van uit, dat als je op 1 vlak wat bijzonders neerzet, de kans niet gering is, dat je dat ook op een andere manier kan. bovendien vond ik de hele vormgeving/ hoezen/ clips en zo ook de moeite waard en volgens mij was white zombie eigenlijk gewoon rob zombie met aanhangsels

indeed, trouwens vaak zo:koffie:

Origineel geplaatst door smackos
Harold & Krumar go to White Castle

Er is nog een veel leukere film met smokers in de hoofdrol maar ik ben gvd de naam kwijt ik zal er nog even over na denken.... Harold en Kumar zijn slechts de 1e 30 minuten echt grappig...

Origineel geplaatst door Alex Omega
Er is nog een veel leukere film met smokers in de hoofdrol maar ik ben gvd de naam kwijt ik zal er nog even over na denken.... Harold en Kumar zijn slechts de 1e 30 minuten echt grappig...
Misschien Cheech & Chong? Of anders Jay & Silent Bob?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back