Galo
Ey, n eigen titel, Sjiek!
Lola rent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door dsil
had ik
- Requiem for a dream en
- PI
al genoemd?
Hmmm, dat vind ik nou net de minste dvd die Jiskefet heeft uitgebracht. Hey, Oostvoorne, ligt dat niet bij jou in de buurt, Leo?Origineel geplaatst door Leo
johnny en willie !
Origineel geplaatst door Sly Dog
Hey, Oostvoorne, ligt dat niet bij jou in de buurt, Leo?

Origineel geplaatst door krachtwerk
beste horror op dit moment:
house of thousand corpses, en zn opvolger: the devils rejects
van rob zombie![]()

Origineel geplaatst door Leo
ga ik s even checken
ik had veel moeite met de 666 verwijzingen, maar la sexorcisto van white zombie was een erg goede cd
Origineel geplaatst door krachtwerk
ja maar dit zijn films, geen albums.
geschreven en geregiseerd door de beste man.. en zijn vriendinnetje speelt een van de hoofdrollen..
Origineel geplaatst door Leo
weet ik wel, maar ik ga er in het creatieve veld van uit, dat als je op 1 vlak wat bijzonders neerzet, de kans niet gering is, dat je dat ook op een andere manier kan. bovendien vond ik de hele vormgeving/ hoezen/ clips en zo ook de moeite waard en volgens mij was white zombie eigenlijk gewoon rob zombie met aanhangsels

Origineel geplaatst door smackos
Harold & Krumar go to White Castle
Misschien Cheech & Chong? Of anders Jay & Silent Bob?Origineel geplaatst door Alex Omega
Er is nog een veel leukere film met smokers in de hoofdrol maar ik ben gvd de naam kwijt ik zal er nog even over na denken.... Harold en Kumar zijn slechts de 1e 30 minuten echt grappig...
Harold en Kumar zijn slechts de 1e 30 minuten echt grappig...

Jay & Silent Bob?