realistische drums sofsynth ala Alesis sr16

- -

Ouwe rot
welke moet ik hebben, kan er werkelijk geen 1 vinden, t liefst met een ingebouwde sequencer en fill-ins

tuurlijk maar dan moet ik die drums allemaal inprogrammeren en daar heb ik geen zin in, plus dat ie geen eigen sequencer heeft.

ja is leuk als je bam bam muziek maakt, maar voor wat realsistiche drums te hebben zodat de drummer weet wat ie drummen moet is t alleen voor de opname. dus ik zoek een sr16 softwarematige kloon

Re: realistische drums sofsynth ala Alesis sr16

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
welke moet ik hebben, kan er werkelijk geen 1 vinden, t liefst met een ingebouwde sequencer en fill-ins

Mja je zegt t zelf al....... Drum soft SYNTH .... Een drum synth is dus juist net niet wat je moet zoeken....

Wil je realistische drums.......

(soft) SAMPLER! + een berg goede samples!

En die alesis modules zijn denk ik ook soundmodules gebaseerd op samples........

wat jij nodig hebt is een sampler+een drumkit from hell libary bvb, en als je dan te lui bent om zelf te programeren laat je iemand dat maar voor je doen:P

Origineel geplaatst door Maks
wat jij nodig hebt is een sampler+een drumkit from hell libary bvb, en als je dan te lui bent om zelf te programeren laat je iemand dat maar voor je doen:P

yep, helemaal mee eens....

en als je alleen kant- en klare shit wil hebben moet je sample-cd's kopen met drumloopjes en drumfills

ja wat ik bedoel ik zoek dus gewoon een softsynth drumcomputer met eigen sequencer om hier en daar wat presets te verbouwen, geen volledig zelf te programmeren.
nu zijn er zat 909 en 808 achtigen zoals bv rebirth die meer voor techno en trance muziek maar ik zoek deze in vorm van een sr16 die ik nu heb of een dr660 of zoiets. tja sampelen kan maar zoek liever een kant en klare softsynth-drumcomputer met realistische geluiden die enigzins te programeren is.
Ik ken er gewoon geen 1 vinden !

deze is perfect !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk eentje gevonden ! bedankt!

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
wat een coole drumcomputer zeg :halleluja

Dit is dus wel sample based he....... is dus geen drum SYNTH 8o)

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Dit is dus wel sample based he....... is dus geen drum SYNTH 8o)

ie heeft edit opties genoeg om zich een echte drumsynth te noemen!!! ok wel sample based maar dat zocht ik ook, en met eigen sequencer

Back