[snippet] - Technosnippie

Ik zo de clap & snare,hh evt. vervangen en wat beter uitmixen ,heb beetje gevoel dat ze er wat overheen zweven. Het gehele geluid vind ik wel erg lekker en je zou wat meer sounds erin kunnen gooien want vind zware sound wel erg lekker.

Mag van mij op den duur wat meer snelheid in met wat meer variatie van percussie en wat meer groovy mischien. Bedenk er anders ook een nieuwe sound overheen.

gr.

thnx.. die clap en snare moeten idd beter uitgemixed worden, verder ga ik de track na het weekend uitbouwen daar ik straks een paar dagies weg ben. thnx again :)

Ik vind het wel wat hebben. De kick vind ik een beetje flauw, een mooie diepe kick zou goed passen. Deze doet niet meer dan pok, pok ;)
En de hats staan een beetje hard, heb ik het idee.

hoor ik daar dumatic3? :)
vette plug :P

hmm de kick kun je misschien layeren? verder vind ik het wel een leuk begin.

Ik vind het wel wat hebben.

Dat gekraakt hoor ik nu niet.
Ik zit te luisteren op m'n werk.

Ik zal van het weekend effe beter luisteren.

ben het eens met wat hierboven word verteld over die snare en clap.

Ik zou hem zeker verder maken.

hij's wel lollig. die kick heeft inderdaad wel veel mid, maar dat heb je waarschijnlijk gedaan omdat 'ie anders helemaal ondersneeuwt? ik denk dat als je 'm helemaal stijf compressed, je leuke effecten gaat krijgen met die hats en clap. dan gaat 'ie lekker pomp'n 'n' zuig'n. ik vind die clap eigenlijk wel vet. zou ik nix meer aan doen.

ik hoor trouwens geen gekraak...

Back