• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

opnieuw te koop: prophet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EDP

elke dag pannekoeken
doordat de koper het op het laatste moment heeft laten afweten. ( ik had nota bene er vrij voor genomen:( ) zet ik opnieuw mijn SCI Prophet 600 te koop.

€750

2.jpg

Man man man, laten ze het weer afweten. En het is zo'n mooie synth. Heb je trouwens die 19" spullen los op elkaar staan? Zelf maakte ik meestal een soort rekje van mdf - 3 plankjes en ophangen in de kopse kantjes van de 2 buitenkantjes; wel goed voorboren.

Als ik nou eens het geld had..... wat een prachtige synth zeg!

Trouwens, die MCV4 ken ik ergens van... :)

tja, ja dat gebeurt wel eens maar vandaag is tenminste wel de sidstation opgehaald.

al dat rek spul op de amt na is al niet meer in mijn bezit:) is niet zo recente foto meer.

die mcv gebruikte ik trouwens om het filter van die prophet aan te sturen.

Laatst gewijzigd:
Tja, ik heb zelf mijn prophet600 weggedaan en als ik er 1 terug zou willen, zou het toch die zijn; de mooiste die ik ooit heb gezien. (De jouwe is een goede tweede als ik het me goed herinner.)

het enigste minpuntje van deze prophet is het hoekje dat uit de tweede d toets is (zie foto) verder ziet hij er ook prachtig uit en is verder ook technisch in orde. de program select matrix tiptoets gebeuren(hoe je het noemt weet ik niet) is ook nog helemaal goed en werkt nog perfect. laatste software versie (eprom versie 0.8). modulatie wielen werken ook prima ( schijnt ook nog wel eens niet zo te zijn)

Wil iemand zo vriendlijk zijn deze prachtige synth zo snel mogelijk te kopen voor ik mezelf in financiele moeilijkheden stort?

{zucht} het is dat ik net een reparatie van EUR 1167 achter de rug heb (leuk he zo'n junk in je auto?) anders wist ik het wel =(

Succes met de verkoop EDP. Ik hoop dat de volgende post van iemand met interesse EN centen is ;)

Origineel geplaatst door mikeandrews
Wil iemand zo vriendlijk zijn deze prachtige synth zo snel mogelijk te kopen voor ik mezelf in financiele moeilijkheden stort?

{zucht} het is dat ik net een reparatie van EUR 1167 achter de rug heb (leuk he zo'n junk in je auto?) anders wist ik het wel =(

Succes met de verkoop EDP. Ik hoop dat de volgende post van iemand met interesse EN centen is ;)

he wie zegt dat ik een junk ben? ik vondt het gewoon een mooie radio!:)

Origineel geplaatst door EDP
he wie zegt dat ik een junk ben? ik vondt het gewoon een mooie radio!:)

LOL! :D Nee, de beoogde buit waren een paar kenwood speakers. En als je dan zo dom bent om het boutje ONDER de moer af te knippen dan ben je inderdaad wel aan een shot toe denk ik. Wel goeie service, ik wilde die loze tapeinden al lang weg hebben. Alleen jammer van die schroevendraaier in m'n portier want dat bleek toch best wel wat centen te kosten...

Maar ehm, we dwalen af... Mensen, koop die P-600 toch! Geweldige vintage bak met MIDI, houten zijkantjes en er staat 'Prophet' op... Hebben!

Origineel geplaatst door EDP
!schop! niemand?

De Prophet 600 is naar mijn smaak inderdaad een van de mooiste "mid range" analoge synths ! I love it !! :P

Als je het SCI geluid wilt, en je kunt je geen Prophet 5 veroorloven zou ik zeker es aan dit beest denken !!

equate

als ik tim zover zou kunnen krijgen om zijn prophet te ruilen voor deze, zou ik deze prophet wel willen ruilen voor..., ja, voor wat... ik heb nog een mono/poly, polysix, polymoog keyboard, mfb512, mfb501, roland cr78. onder andere.

Origineel geplaatst door leo
als ik tim zover zou kunnen krijgen om zijn prophet te ruilen voor deze, zou ik deze prophet wel willen ruilen voor..., ja, voor wat... ik heb nog een mono/poly, polysix, polymoog keyboard, mfb512, mfb501, roland cr78. onder andere.

uhh ik snap het geloof ik niet helemaal.. ik ruil mijn prophet tegen de zijne en dan ruil jij weer de mijne in tegen spul van jouw..

is dat erg logisch:confused: :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back