Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

is niet zo recente foto meer.Origineel geplaatst door EDP
die mcv gebruikte ik trouwens om het filter van die prophet aan te sturen.

. modulatie wielen werken ook prima ( schijnt ook nog wel eens niet zo te zijn)

Origineel geplaatst door mikeandrews
Wil iemand zo vriendlijk zijn deze prachtige synth zo snel mogelijk te kopen voor ik mezelf in financiele moeilijkheden stort?
{zucht} het is dat ik net een reparatie van EUR 1167 achter de rug heb (leuk he zo'n junk in je auto?) anders wist ik het wel![]()
Succes met de verkoop EDP. Ik hoop dat de volgende post van iemand met interesse EN centen is![]()

Origineel geplaatst door EDP
he wie zegt dat ik een junk ben? ik vondt het gewoon een mooie radio!![]()
Nee, de beoogde buit waren een paar kenwood speakers. En als je dan zo dom bent om het boutje ONDER de moer af te knippen dan ben je inderdaad wel aan een shot toe denk ik. Wel goeie service, ik wilde die loze tapeinden al lang weg hebben. Alleen jammer van die schroevendraaier in m'n portier want dat bleek toch best wel wat centen te kosten... Origineel geplaatst door EDP
!schop! niemand?
Origineel geplaatst door leo
als ik tim zover zou kunnen krijgen om zijn prophet te ruilen voor deze, zou ik deze prophet wel willen ruilen voor..., ja, voor wat... ik heb nog een mono/poly, polysix, polymoog keyboard, mfb512, mfb501, roland cr78. onder andere.