RS7000 Live Set in één style

TraiZor

Ouwe rot
Hallo!
Ik probeer een hele live set in 1 style te proppen zodat ik geen last krijg van style-hiccups, én het voordeel dat ik allerlei nummers van mij met elkaar kan combineren voor nog meer live-fun. Ik heb slechts 1 RS.

Ik heb (hypothetisch) 16 nummers van mij van ieder 16 phrases (256 phrases totaal).
Het leuke is dat je per phrase de voice mee kan laten lopen. Als je van phrase wisselt om naar het volgende nummer te gaan, verandert de voice mee. Het minder leuke is dat alle settings zoals de amplitude envelopes enzo niet meeneemt. De oplossing is om álle settings in je phrase te stoppen dmv CC's. Het nadeel is dat je eeuwen bezig bent.. Ten tweede weet ik niet of de RS dan tóch zal gaan hakkelen omdat per zoveel maten al die settings ingelezen worden...

Of is er een andere manier?

grtz, TraiZor

In de rs7000 is de mogelijkheid om de style hikup uit te zetten. Alleen zend ie dan niet zelf de instellingen naar je patches maar moet je dat zelf doen. Hierdoor kan je iedere song in een style zetten en kan je in de eerste pattern al je instellingen zetten. en in de andere pattern(s) de rest van je song

Back