Fruity - multiple outputs

geerdy

Ingeburgerd
Hey

ik gebruik al een hele tijd de edirol orchestral mooie vsti maar ik zit toch met een probleempje

Fruity loops ondersteund enable multiple outputs, ik heb dat aangeduid maar toch krijg ik er slechts 1 geluid uit
edirol

heeft iemand hier ervaring mee over hoe ik dit kan oplossen

Fruity - multiple outputs

hey

de meesten onder jullie kennen edirol Orchestral daarin zit de mogelijkheid om multiple outputs te gebruiken
Ook fruity heeft deze functe, kheb al verschillende zaken geprobeerd maar het lukt me niet om het aan de praat te krijen

als voor iedere instrument een nieuwe orchestral moet openen dan hebb ik na 4 of 5 ochestrals een cpu probleem

weet iemand hoe ik dit kan instellen?

Ik vis dit uit de fruity manual:

Multiple Outputs Support
FL Studio supports VSTi plugins with multiple outputs. In the plug-in window, click the down-arrow menu (upper left corner under the red plug-in icon). If the plugin supports multiple output, you will see "enable multiple outputs", select it. Now the first output will be set to whatever FX channel is initially assigned to that plug-in, and each successive FX track will contain the additional outs. For example, a plugin with 4 outputs assigned to FX track 10, takes tracks 10, 11, 12 and 13.

Had je dit zo al geprobeerd?

yep,

maar enkel het eerste geluid bv de viool is hoorbaar
mischien doe ik ergens nog iets verkeerd... of vergeet ik ergens iets :confused:

zoals ik al zei, als ik voor ieder geluid een andere orchestral moet openen is dat niet houdbaar voor de cpu

bij midi settings kun je de interne midi mapper toewijzen aan een port nr

Bij de virtuele instrument kun je rechts in de bovenhoek dit nrtje instellen, zorg dat dit matched met die midi mapper.

Vervolgens kun je een midi out module openen, met ook het betreffende port nr. De midi channel instelling gebruik je dan om verschillende channels aan te sturen van de soft synth. Open voor meer channels, dus meer midi out modules, met zelfde midi port, maar andere midi channels.

Bericht door een moderator:
ik heb ook je zooi samengevoegd. een keer vragen is afdoende.

Back