Een TB-303 op ebay.de nu al op 890 EURO..

JohnnyBusca

rocket scientist
Deze post is eventjes voor al die mensen die niet geloven dat een TB zo veel waard is.

Nog 1 dag en de prijs staat nu al op 890 EURO. Waarschijnlijk zal er dus nog wel wat bij komen. Dus misschien is die ene winkel in het midden van het land toch helemaal niet zo duur. ;)

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=892882853

IMO is ie het niet waard, mensen willen het er alleen soms voor betalen ;)

Kunnen we die winkel uit het midden van het land niet laten rusten?

Ik wil dat ook. Ik wou met deze post laten zien dat ze een goede prijs hanteren. That's all.

Wat moet je nou met een 303?

Een of andere antieke ouwe bak dat maar 1 OSC heeft. :P

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik wil dat ook. Ik wou met deze post laten zien dat ze een goede prijs hanteren. That's all.
Maar waarom wil je dat dan? En moet je daarvoor dan de Bijenkorf onder de veilingsites nemen, dat ontkracht namelijk weer een beetje je verhaal; op ebay zie je namelijk de hoogste prijzen in veiling/2e hands site-land!
Waarom bel je niet even naar Music House om te vragen van wie ze hem hebben gekocht en wat ze inkoop hebben betaald voor die TB303? Kan je meteen nog even posten dat ze er een nette prijs voor hebben betaald?!

(Ik kan niet met die smileys overweg, maar ik zit je maar een beetje te stangen hoor. Je bent een fijne kerel en je hebt met je post ook best gelijk, in dit geval dan, maar het komt een beetje geforceerd en onbeholpen over. Maak je toch niet druk: niemand wordt boos op jou, in utrecht of oostvoorne! komt door je natuurlijke charme: iedereen houdt van je.)

Ehh..

Ehh..

Ik wil niet veel zeggen.. maar waar gaat dit over. Via een veiling op Ebay iemand's prijzen verdedigen.. waarom ??

En trouwens.. 900 Euro is nog lang geen 2495 gulden ;)

Origineel geplaatst door leo

Maar waarom wil je dat dan? En moet je daarvoor dan de Bijenkorf onder de veilingsites nemen, dat ontkracht namelijk weer een beetje je verhaal; op ebay zie je namelijk de hoogste prijzen in veiling/2e hands site-land!

En weet je wat het meest jammere is. Ebay is in America spotgoedkoop ;{

jij bent vast ereburger waar je woont!
je zal voor sommige dingen wel gelijk hebben, maar ik zie in amerika soms prijzen die ik niet kan begrijpen, volgens mij laten die amerikanen de dollars makkelijker rollen dan wij de euro's.

Ik word hier een beetje verlegen van. Ik hou ook van jullie...

Ik schrok zelf van die prijs toen ik hem zag. Daarom wou ik iets posten. Er is een thread waarin iedereen kan lezen hoe goedkoop ze een 303 gekocht hebben en ik was bang dat nu iedereen dacht dat dat een normale prijs is. Een 303 kost gewoon veel omdat idioten hem graag willen hebben. Momenteel staat ie zelfs al op 927 Euro. Ik als echte 303 fan zou dat er nooit voor geven... alhoewel.. als de mijn vandaag gestolen zou worden, dan zou ik hem morgen waarschijnlijk voor 1000 euro van een heler terugkopen....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
.. als de mijn vandaag gestolen zou worden, dan zou ik hem morgen waarschijnlijk voor 1000 euro van een heler terugkopen....
Zo hou je het stelen van spullen wel in stand, Johnny. Mijn advies: als je denkt dat iets gestolen is, niet kopen! Daar word je een beter mens van.

Maar geen enkele heler zou hem toch voor 1000 EURO aanbieden.. Toch? Ik heb nog nooit van de faciliteiten van een heler gebruik gemaakt. Misschien 1 keer een fiets, maar dat is dan ook echt alles.

Origineel geplaatst door leo

Zo hou je het stelen van spullen wel in stand, Johnny. Mijn advies: als je denkt dat iets gestolen is, niet kopen! Daar word je een beter mens van.

Huh? wat zijn dit voor wijze lessen.

Even uit nieuwschierigheid (how the fuck spel je dat woord)

alle gear die jij in Duitsland koopt valt toch niet te verifieren. Heb je daar dan ook je twijfels over of twijfel je alleen aan de eerlijkheid van de verkoper ivm het per post sturen of t wel aankomt.

Origineel geplaatst door Twin-x

Huh? wat zijn dit voor wijze lessen.
Even uit nieuwschierigheid (how the fuck spel je dat woord)
alle gear die jij in Duitsland koopt valt toch niet te verifieren. Heb je daar dan ook je twijfels over of twijfel je alleen aan de eerlijkheid van de verkoper ivm het per post sturen of t wel aankomt.

Pfff.
Hoezo nou, wijze les? Is toch heel normaal. Al die mensen die lopen te schelden op die junks die auto's openbreken en roepen om meer blauw op straat. Ben benieuwd waar al die autoradio's blijven....
Het is trouwens nieuwsgierigheid.
Ach, waar komt toch dat verhaal vandaan dat ik veel dingen uit Duitsland koop?! De enkele keer dat ik zoiets doe, is er wat emailcontact. Van vreemde zaken blijf ik af. Ik maak me ook niet zo druk over of spullen opgestuurd worden, ik twijfel niet zo snel aan de eerlijkheid van een ander.

Volgens mij kun je veel betere echt analoge monosynths halen voor die prijs. Nieuw nog wel. Tot op de dag van vandaag kan ik het niet helemaal begrijpen wat de 303 zo speciaal maakt. Een stukje software als Reason One kost tegenwoordig helemaal niks meer. 50 eurootjes misschien. Is het verschil in een complete mix dan echt zo groot tussen het origineel in brak plastic en een stukje software?

Back