Roland Manuals online

lat het ook onlangs in de FM dat alles online kwam...

handig, zeg!

Chinetti, ik denk dat ik je begrijp als je zegt dat je er voor vreest dat het niet voor eeuwig is, maar als je bekijkt dat het van roland zelf uitgaat enzo... ik zie het wel blijven mss...

Het was bekend dat Roland hiermee aan de slag ging ja... maar het heeft érg lang geduurd voordat de manuals daadwerkelijk beschikbaar kwamen - aanvankelijk waren alleen maar nieuwe producten manuals te vinden.

Nu heb ik dan toch écht voor al m'n Roland apparaten (inclusief de stokoude!) de handleiding... ben ik erg blij mee!
Chapeau, Roland! :okdan:

Inderdaad, nagenoeg alles is te vinden, zelfs eentje voor mijn SDE-3000!

Maar.... waar staat de handleiding van de TB-303? (niet dat ik er een heb, maar toch..)

nu nog de service notes , heb daar onlangs nog 28€ voor moeten betalen 8D

Re: Roland Manuals online

Origineel geplaatst door mono-poly
voila

Lekker dit mono, zoek nog de manual van de ddr-30 en heb hem nou!!

Makkelijke site.:) Ook ideaal dat je die oude manuals kunt downen, zo kun je tenminste nog es kijken hoe bepaalde potentiële Roland-aankopen werken.

Bedankt Mono-Poly! Ik heb nu eindelijk de handleiding van de SE-70. Daar kon ik niet eens tegen betaling aankomen. En ik kan nu bulk dumps doen van en naar mijn TR-707, mocht ik dat nog willen.
Jammer dat ik vorig jaar nog de handleiding van de JD-800 bij de Synthigroep in Alkmaar heb gekocht. Die was met 60 euro behoorlijk duur.
Yamaha heeft ook alles nu op het net via www.yamaha.jp.co/manual
Maar die zullen de meesten wel kennen.
Erg leuk om een handleiding van een GX-1 of CS-80 te lezen.

Origineel geplaatst door elektrovolt
mmm... de CMU-810 staat er niet bij...

Hehe,

volgens mij weten ze bij Roland niet eens meer dat ze dit bakje ooit hebben gemaakt. ;)

Ik heb de trouwens de MKS-30 manual gedownload; De kwaliteit viel me een beetje tegen, erg slecht gekopieerd. Nou ja, er was iets met gegeven paarden geloof ik...

@ Onacid:

toevallig kreeg ik 'm erbij...:)

wilde ff kijken of die site nou echt zo voledig was maar nee dus..

de tr66 etc zag ik ook niet staan, maar dat zijn dan ook wel heel obscure bakjes:P

roland manuals online!

roland manuals online!

voor zover ik weet is dit de eerste keer dat roland z'n manuals in pdf vorm online heeft gezet.
ik heb nou iig eindelijk een topkwaliteit manual van de mc202 te pakken!

oja...nog ff wat info voor de zoekmachine: handleiding, handleidingen, manual, manuals, gebruiksaanwijzing, gebruiksaanwijzingen :D

http://www.rolandus.com/support/product_manual.asp

Back