Lo, heb recentelijk een RM1x bekomen
zeer tevreden over het apparaat, alleen niet zo tevreden meer over mijn midi performance.
Cubase S(e)X(y) heeft bij het opnemen de vervelende eigenschap om bij willekeur te versnellen en vertragen. Wat inspelen niet echt makkelijk maakt.
Ook als je phrases laat afspelen om op te nemen bijvoorbeeld een die door de arpeg is gemaakt, gaat het niet goed, en worden tonen bij willekeur overgeslagen over te snel achter elkaar afgespeelt.
Ik heb het idee wanneer ik het tempo flink omlaag gooi (100 en minder) het beter gaat, maar nog steeds niet lekker.
Zijn er bufferinstellingen die ik kan wijzigen ofzo? Stuur ik teveel sysex naar de comp?
Helpt een Motu MTP AV hierbij denkt iemand? of is it just me being ignorant?
De RM1x staat nu als slave. moet ik MMC naar de rm1x toe sturen? (heb ik geprobeerd, zonder al te veel succes)
Plz advice?
zeer tevreden over het apparaat, alleen niet zo tevreden meer over mijn midi performance. Cubase S(e)X(y) heeft bij het opnemen de vervelende eigenschap om bij willekeur te versnellen en vertragen. Wat inspelen niet echt makkelijk maakt.
Ook als je phrases laat afspelen om op te nemen bijvoorbeeld een die door de arpeg is gemaakt, gaat het niet goed, en worden tonen bij willekeur overgeslagen over te snel achter elkaar afgespeelt.
Ik heb het idee wanneer ik het tempo flink omlaag gooi (100 en minder) het beter gaat, maar nog steeds niet lekker.
Zijn er bufferinstellingen die ik kan wijzigen ofzo? Stuur ik teveel sysex naar de comp?
Helpt een Motu MTP AV hierbij denkt iemand? of is it just me being ignorant?
De RM1x staat nu als slave. moet ik MMC naar de rm1x toe sturen? (heb ik geprobeerd, zonder al te veel succes)
Plz advice?