• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

minimoog restanten: extra manuals flightcase knoppen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik heb nog wat bijzondere moog manuals en patchbooks voor de minimoog en ook een zeer stevige (zware) case voor de minimoog (of iets anders) ongebruikt, als nieuw en zeer stevig). dan nog een stuk of 20 minimoog knoppen (eigenlijk een complete set voor de minimoog maar van een stuk of 5, 6 is het alu kapje af.

richtprijs: manuals 25 per stuk, case 75 en knoppen 35

let op let op let op:

bij aankoop van de 3 resterende manuals voor 75 euro, doe ik er een nieuwe elliptical trainer (langlauf fitnessapparaat) bij voor slechts 75 euro!!!! (deze was 199 euro, maandje of wat terug - 3 keer opgestaan.)

en voor de snelle beslisser: gratis 25 blanco minidiscs!!!

Alleen nog de flightcase:
zeer professionele koffer voor de minimoog of iets anders (uit mijn hoofd is de minimoog zo'n 75 bij 40 cm)
deze case is ongebruikt en dus in perfecte staat.

geen gelul prijs: 50 euro !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back