• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[vintage] mc-300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Vintage....zo kan je deze hardware sequencer wel noemen.

Check de link:

mc-300

Ik heb bij de MC-300:

-De originele "Basic Users/Applications Manual".
-"Super MC realtime recording"- diskette met origineel serienummer (MAW de systeemdiskette)
-"Performance Package system generator MRP-500"- diskette met origineel serienummer

en als klap op de vuurpijl komt er ook nog een echte eurostekker bij :D

Vraagprijs €100,- (ik zet hoog in, jullie zijn keiharde onderhandelaars, ik heb versleten schoenen dus veel schoppen zal er niet in zitten)

Van ruilen komt huilen en daarom wil ik best ruilen voor een Alesis MMT-8
Bergen gecircuitbend speelgoed sta ik ook voor open....8o)

Reden dat ik af wil van deze kassa is: "iets dat je een jaar niet gebruikt, moet weg!" (citaat schoonmoeder, je kan haar er trouwens bij krijgen :halleluja )

grtz,

m0n0l0g1c

PS het apparaat is werkend te zien, geef me dan wel 3 weken, kan ik weer ff de manual in :bekdicht:

Re: [vintage] mc-300

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C

Reden dat ik af wil van deze kassa is: "iets dat je een jaar niet gebruikt, moet weg!" (citaat schoonmoeder, je kan haar er trouwens bij krijgen :halleluja )

laat die schoonmoeder maar zitten, ik las in de marktplaats-FAQ dat ik geen huisraad mag aanbieden en die deegroller kwam hard aan}:|

OK OK...

Omdat er 100 kijkers zijn geweest, haal ik € 10 van de vraagprijs.

Roland Micro Composer 300 van 100 euro NU VOOR € 90,-

Onderhandelaars welkom....

tachtig is prachtig....

Deze Hardware-Sequencer is nu dus te koop voor €80,-

:halleluja

ok ok...
250 kijkers gedeeld door 10 maakt 25 dat gaat van 100 af en het nieuwe bedrag wordt....

€75,-

blah blah optisch 98%, kleur is niet meer wat het was, wellicht verkeerd wamiddel...blah blah technisch 100% blah

(maar ik heb nog steeds niet geschopt :D)

hoppaaaaaa...........

nu voor de prijs van 50 euro .....tot 1 maart anders blijft de mc-300 in het trollenbonkhok

en voor de allerallerallerlaatste maal een prijsdaling...

€ 49.95

tot 1 maart kan deze bak opgehaald worden voor 49.95 euro anders gaat deze naar het museumproject...

zoals beloofd.....deze mag op slot....

MC-300 gaat naar het museum! :doei: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back