D
Deleted member 18007
Guest
Vintage....zo kan je deze hardware sequencer wel noemen.
Check de link:
mc-300
Ik heb bij de MC-300:
-De originele "Basic Users/Applications Manual".
-"Super MC realtime recording"- diskette met origineel serienummer (MAW de systeemdiskette)
-"Performance Package system generator MRP-500"- diskette met origineel serienummer
en als klap op de vuurpijl komt er ook nog een echte eurostekker bij
Vraagprijs €100,- (ik zet hoog in, jullie zijn keiharde onderhandelaars, ik heb versleten schoenen dus veel schoppen zal er niet in zitten)
Van ruilen komt huilen en daarom wil ik best ruilen voor een Alesis MMT-8
Bergen gecircuitbend speelgoed sta ik ook voor open....
Reden dat ik af wil van deze kassa is: "iets dat je een jaar niet gebruikt, moet weg!" (citaat schoonmoeder, je kan haar er trouwens bij krijgen
)
grtz,
m0n0l0g1c
PS het apparaat is werkend te zien, geef me dan wel 3 weken, kan ik weer ff de manual in
Check de link:
mc-300
Ik heb bij de MC-300:
-De originele "Basic Users/Applications Manual".
-"Super MC realtime recording"- diskette met origineel serienummer (MAW de systeemdiskette)
-"Performance Package system generator MRP-500"- diskette met origineel serienummer
en als klap op de vuurpijl komt er ook nog een echte eurostekker bij
Vraagprijs €100,- (ik zet hoog in, jullie zijn keiharde onderhandelaars, ik heb versleten schoenen dus veel schoppen zal er niet in zitten)
Van ruilen komt huilen en daarom wil ik best ruilen voor een Alesis MMT-8
Bergen gecircuitbend speelgoed sta ik ook voor open....
Reden dat ik af wil van deze kassa is: "iets dat je een jaar niet gebruikt, moet weg!" (citaat schoonmoeder, je kan haar er trouwens bij krijgen
)grtz,
m0n0l0g1c
PS het apparaat is werkend te zien, geef me dan wel 3 weken, kan ik weer ff de manual in