[AuqaBest] Extrema festival.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola,

Ik ga zaterdag de 20ste waarschijnlijk naar Extrema. Ken Ishii en natuurlijk een hoop schoons om te zien. :P

Gaat er iemand mee?

Twijfel nog steeds. Ik moet het eigenlijk ietsje rustiger aan gaan doen, maar het is zo dichtbij... Wie weet. Zijn er nog wel kaartjes?

Ga vandaag even kijken of ik nog een kaartje kan krijgen.
Beetje muziek en schone dames en lekker dichtbij (voor de verandering)

Ian

Ik was er vorig jaar! Te gek festivalletje, leuke sfeer! Een aanrader dus! De set van dit jaar is in iedergeval overtuigend genoeg!

Offtopic:
Helaas dit jaar spaar ik mijn geld voor SHINE: Alexander Kowalski is live and kicking! SHINE is ook in eindhoven, ik geloof 10augustus. www.shine.nl

Jip.... Ik ga voor Shine EN extrema.

matt second gaat ook voor Shine, toch?

ehm effe denken nog ik heb et zo druk
2 augustus tonyblack in venlo zie ik

Jip, en helaas ga ik toch niet naar Extrema. Een vriendin van mij geeft een verjaardags feestje en ik heb te weinig centen. :(

Ik ben niet naar AquaBest geweest, maar had nog wel geld over voor het feestje erna in de Effenaar!
Rick Angel is de moeite waard! `nuff said

Is iemand er geweest?

Vertel?

p.s. matt second...
Dat feestje erna in de Effenaar was een technononense. De volgende is op 31 augustus, maar dan moeten we al spelen... Volgende keer beter.

Ik ben wel geweest naar Extrema. Vooral Ben Sims, maar ook Pascal feos waren echt aan het knallen. Beetje jammer van die kut regen aan het eind. Maar al met al superfeestje met echt een goede sfeer>

misschien moet ik daar volgend jaar is heen gaan.. ik woon er immers op loopafstand vanaf. Hoe duur is entree eigenlijk?

het was goed !!

vooral de mainstage om een uur of 12.. toen hoorde ik daar spontaan jeffed met silkflower.. whehehhe

maar inderdaad, leuk feest !
Ik heb ben sims helaas gemist... wilde ik wel ff kijken... heeft ie deze plaat nog gedraaid?? tengo la culpa ]
zo niet ga ik hem slaan !! :frons:

Back