Here i go (A)

Nou, redelijk heftig !
Waar ken ik "the rebel, the rebel" van ?
Opletten met die samples vriendje !
Spijtig dat de overall mix een beetje distorted klinkt.
Crash cymbaal soms iets te luid.
De basdrum gaat soms iets te heftig en ik zou meer Prodigy-style breakbeat aanhouden dan dat
ge-boboboboboboboboboboboooom.
Dus iets subtieler proberen te wezen met die basdrum. Niet qua sound maar qua ritmiek dus.
Het mag heftig zijn, maar geen overkill...laat dat aan de gabbers, die zijn al helemaal gaar gebomt.}:|

Wat mix betreft : Altijd moeilijk te zeggen wegens MP3, maar ik kan dit wel smaken. Voor even dan.;)

Keep on the good work.

Ja, die sample heb je ook niet nodig. Die mag er voor mij uit. Doet dan niets af aan de song.

Ik vind dat je een klasseproduktie hebt neergezet. Zit veel tijd in volgens mij. Normaal houd ik helemaal niet van deze stijl, maar dit klinkt wel lekker. Jij wisselt nu eens wel af en maakt wat afwijkende moves, die meestal niet in dit genre voorkomen. De meeste demo's die gepost worden is alleen beuken met die distorted bassdrum waar ik zo gek van wordt, maar net die string erin of die beatverandering maakt het een streling voor het gehoor.

Complimenten dus :okdan: :okdan: :okdan:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Nou, redelijk heftig !
Waar ken ik "the rebel, the rebel" van ?
Opletten met die samples vriendje !
Spijtig dat de overall mix een beetje distorted klinkt.
Crash cymbaal soms iets te luid.
De basdrum gaat soms iets te heftig en ik zou meer Prodigy-style breakbeat aanhouden dan dat
ge-boboboboboboboboboboboooom.
Dus iets subtieler proberen te wezen met die basdrum. Niet qua sound maar qua ritmiek dus.
Het mag heftig zijn, maar geen overkill...laat dat aan de gabbers, die zijn al helemaal gaar gebomt.}:|

Wat mix betreft : Altijd moeilijk te zeggen wegens MP3, maar ik kan dit wel smaken. Voor even dan.;)

Keep on the good work.
Tuurlijk heb ik die vocal gejat, ben nog maar een amateurtje :)

Crash staat idd iets te hard, bassdrum heb ik juist moeite voor gedaan dat ie zo loopt.

Overkill = tof, chaos is tof ;)

Thx for je mening :)

ja, erg distorted........ moet kunnen, maar ik zou die bak reverb inruilen voor een dikke compressor,
het knalt nog lang niet genoeg.....

die reverb krijg je er vanzelf bij als ze het in een grote hal afspelen :biertje:

en die public enemy-sample......... tja..

Origineel geplaatst door trigg
ja, erg distorted........ moet kunnen, maar ik zou die bak reverb inruilen voor een dikke compressor,
het knalt nog lang niet genoeg.....

die reverb krijg je er vanzelf bij als ze het in een grote hal afspelen :biertje:

en die public enemy-sample......... tja..
Ik heb geen hardware,...

Klinkt _errug_ lekker Stz.

Lekker intelligente beuk-muziek. Ik vind dat sample-tje wel tof erbij klinken, maar ben het eens met de vorige posters dat je het zonder al te veel problemen weg zou kunnen laten.

Meer!

-diskonext

Origineel geplaatst door Stz
Ik heb geen hardware,...

don't worry, je hebt ook software-compressors hoor!!

Back