Ik luister hem nu over laptop speakers. Maar ik vind het op zich goed klinken.
Breakbeat is niet mijn ding en soms klinkt de vervorming net even iets over het randje, maar dat kan ook aan mijn laptopspeakers liggen. Leuke vocal. Ik zal hem later nog eens op mijn monitoren luisten. Eerst moet ik nog even wakker worden. (Ja, het is zondag 12:30... )
Zoals ik al dacht zijn sommige geluiden te erg gedistort. Je krijgt dan zo'n gekraak als je hem redelijk hard zet.
Is de bassdrum van je intro breakbeat een sample? Zo ja, dan zou ik die eens goed afknippen, want ik hoor een klikje erna.
Je nummer klinkt ook wat te schel als je hem wat harder zet.
Origineel geplaatst door DJ41 Zoals ik al dacht zijn sommige geluiden te erg gedistort. Je krijgt dan zo'n gekraak als je hem redelijk hard zet.
Is de bassdrum van je intro breakbeat een sample? Zo ja, dan zou ik die eens goed afknippen, want ik hoor een klikje erna.
Je nummer klinkt ook wat te schel als je hem wat harder zet.
Leuk bbtje op het begin maar hij mist power. Bd er in is cool maar kick gepiel is te vroeg eerst ff normaal beuken net als dat synthje wat je er in gooit wat overgens niet bij hoordt gooi je er ook iets te vroeg in, iets meer rekken zeg maar. Zo rond de 1.55 op het laats igg. die BD die je daar inb gooit klinkt voor geen meter.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.