Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door joriz
He Ralph, binnen 2 uur niemand op je laatste post gereageerd? En als mensen serieus op je herhalende vragen ingaan zeik je ze nog even af ook. Welkom op het synthforum.
Origineel geplaatst door koediman
nope...voor de zekerheid net nog ff gecheckt maar ze zitten niet op de mp7. [/B]
Origineel geplaatst door Steven V
Je kijkt verkeerd. Ze zitten er wel degelijk in. Ga naar preset edit, instrument select pagina, en selecteer in het tweede veld (categorie veld) "wav". eerste vijf "wav" sounds zijn sinussen, dan saw, square, triangle. Zit er dus wel degelijk in.
Origineel geplaatst door SoLiS
Maar back on-topic:
Die golfvormen zijn inderdaad per ROM. en volgens mij kan je er 4 per patch gebruiken.
Je kan het eventueel opzoeken in de manual:
http://www.emu.com/support/files/storage/XL7Op-F.pdf
Origineel geplaatst door feindbild
daar was ik al vrij zeker van. was al verbaasd.
koediman, ben je zeker dat je niet volledige patches tweakt ipv layers in die patches?
je kan echt diep gaan in de synth engine van de xx7 hoor.
1 patch bestaat standaard uit 4 layers. elke layer is een golfvorm (je kan kiezen uiit meer dan 1000 golfvormen) met eigen eg's, lfo's, filter, virtuele patchkabels enz. je kan een patch maken waarin maar 1 layer hoorbaar is, of 2, of 3. maar je kan ook een 'gelinkte patch' maken, waarin je tot maar liefst tot 12 layers kan gebruiken. dat wordt veel beter en uitgebreider uitgelegd in de manual waarnaar hierboven gelinkt wordt. iig een nuttig stuk lectuur als je de aanschaf van eender welke recentere e-mu synth overweegt.

Origineel geplaatst door feindbild
daar was ik al vrij zeker van. was al verbaasd.
koediman, ben je zeker dat je niet volledige patches tweakt ipv layers in die patches?
je kan echt diep gaan in de synth engine van de xx7 hoor.
1 patch bestaat standaard je kan ook een 'gelinkte patch' iig een nuttig stuk lectuur als je de aanschaf van eender welke recentere e-mu synth overweegt.
Origineel geplaatst door ralphvanzeel
toch fijn dat je een reactie afgeeft...Gebruik je hem zo weinig dan???

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Meer synths is meer luxe dan.....
: