Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
mmm, nou, ik was van plan er een interne scsi card reader in te bouwen, dus dan heeft die update helemaal geen zin.
. Origineel geplaatst door sander
mmm, nou, ik was van plan er een interne scsi card reader in te bouwen, dus dan heeft die update helemaal geen zin.
Origineel geplaatst door Steven V
Als je zo'n SCSI reader hebt dan kun je door middel van een kabel en een PCI SCSI kaart samples en andere files drag-en-droppen naar de kaart. Zoals het op een MPC1000 werkt dus met andere woorden. Of nog je gebruikt de card als tussenpersoon voor datatransfer.

Er kunnen niet 2 aparaten met de kaart tegelijk verbonden zijn. Je moet gewoon naast de reader in je mpc, ook een reader hebben aan je PC.
Origineel geplaatst door r.5
Ik heb over die Adaptec USBXchange nog niets positiefs gehoord.
Weet iemand waar je zo'n SCSI card reader nieuw kan kopen?
Origineel geplaatst door Steven V
En Sander, heb je 't al geprobeerd met die IDE reader/writer?
Ik ben benieuwd.
Ik heb er 2 besteld. Ook eentje voor ander forumlid (-lo-fi). Ik verwacht deze eerdaags en zal
em dan gelijk inbouwen en het hier laten weten. Ik geef dan ook wel even de link naar de duitse shop,
waar ze 24 euro kosten.
Origineel geplaatst door mikemix
Zou je een bouwverslag (met foto's als dat mogelijk is) kunnen posten Sander,
op dit draadje: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=38285