Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Twiki
ze zijn waarschijnlijk de brown out detector vergeten aan te zetten, dit ding zorgt ervoor dat de processor stopt zodra de voeding niet ok is. Als de voeding niet ok is kan het zijn dat de processor een paar rare sprongen in de code maakt en gaat schrijven in flash of eeprom. Dan ben je dus de software kwijt of je patterns. Om dit te verhelpen moet je 1 bitje flipen en dan is het ok. Dat kan alleen met een programmer.
Origineel geplaatst door Exorbis
Maaruh......... binnen hoeveel tijd krijg je te horen wat betreft het bestellen van de x0x ? ? en ja ik heb (ten minste dat meen ik omdat ze me alleen "ok" als antwoord gaven) me al ingeschreven bij de mailinglist.
Origineel geplaatst door radiance
OK, nummero 24 is af en werkt!!
Origineel geplaatst door Exorbis
Mischien dat de concurrenten van 303 clones een kortere wachtlijst hebben ?
Origineel geplaatst door penik ettek
welke concurrenten!!
No disrespect, maar een 303 clone zonder transpose en waar je je sequence niet meer kunt editen is voor mij toch net geen 303 clone. Qua geluid, top!
Origineel geplaatst door chilistein
nr 63 af en
hij doet het NIET
gvd gvd gvd
nee jongens dat wordt effe door kutten tot dat ik het lek boven heb
ik kreeg de x0x box trouwens na ongeveer 2 maanden
maar toen kreeg ik er ook wel
een hele mooie rekening bij van de pakjesmeneer (63 euro)
ja die adapter heb ik toch nog vrij snel kunnen scoren
maar ik krijg nu alleen een soort white noise blips
al vijf keer gecheckt of alle diodes/transistors etc. goed geplaatst zijn, en ik zie geen problemen.
buiten de power check (5.33 V) heb ik geen andere checks gedaan puur om dat ik echt niet zou weten hoe en wat ik zou moeten meten
wat wel gek is; als ik met mijn vinger langs de vcf sectie ga, dan worden die blips opeens veel harder en klinken ze bijna als de 'normale' 303 squelches
het probleem lijkt dus daar te zitten
pennik, pm me als je meer weet,
(tis best wel klote; de hele week ernstig slaap tekort door het solderen, met ruzie op mijn werk, vriendin en zelfs de locale electronica boer tot gevolg, en op uur U alleen maar een stel vage ruisjes horen)
. maar ik kan met je probleemstelling niet echt iets. als je al zegt dat je die checks tussendoor al niet hebt gedaan zou ik zeggen dat je die toch maar eens moet gaan doen vanaf het begin zodat je je probleem echt uit kan sluiten. ik heb met die checks geen probleem gehad en kon ze met mijn scoop precies uitvoeren. maar dat "hoe en wat je moet meten" staat toch precies in het fab. manual :confused:Origineel geplaatst door penik ettek
ik heb met die checks geen probleem gehad en kon ze met mijn scoop precies uitvoeren. maar dat "hoe en wat je moet meten" staat toch precies in het fab. manual :confused: [/B]
nr 63 af en
hij doet het NIET
gvd gvd gvd
Dat moet de x0xb0x natuurlijk vieren met z'n vriendjes: