x0xb0x - 303 kloon

Nu we het toch over mods hebben, weet iemand misschien iets af van een overdrive mod, zoals de devilfish kan (volgens mij overstuurt die de ingang van de vcf)?

Zojuist even die cutoff mod gedaan. Werkt en klinkt perfect !!

De mijne duurde vijf weken. En het kan zijn dat ze met de invoering van de RoHS per 1 juli wat strenger zijn geworden bij de douane. Ik heb ook nog twee pakketjes tegoed van een bedrijf dat normaal binnen anderhalve week levert. Zijn nu al een maand onderweg.

Origineel geplaatst door etaoin
De mijne duurde vijf weken. En het kan zijn dat ze met de invoering van de RoHS per 1 juli wat strenger zijn geworden bij de douane. Ik heb ook nog twee pakketjes tegoed van een bedrijf dat normaal binnen anderhalve week levert. Zijn nu al een maand onderweg.

heeft dat te maken met die loodzooi?

Origineel geplaatst door m.u.f.f
heeft dat te maken met die loodzooi?

Yep. Ik heb geen idee hoe streng ze zijn, maar ik vond het zelf wel verdacht dat er inmiddels al twee pakketjes van mij zoveel langer dan normaal onderweg zijn.

Origineel geplaatst door etaoin
Yep. Ik heb geen idee hoe streng ze zijn, maar ik vond het zelf wel verdacht dat er inmiddels al twee pakketjes van mij zoveel langer dan normaal onderweg zijn.

ik ga er van uit dat het pakketje wel doorkomt aangezien meerdere europeanen hem ook binnen gehad hebben na 1 juli.

Klote is dat ik geen trackingnummer heb dus heb ook geen idee waar dat ding rondhangt

Hier nog een blije x0xb0x eigenaar, heb hem overgenomen van Rombraz, dus hij was al kant en klaar *schaam schaam*. Aangezien hij verder nog helemaal "standaard" is ben ik wel van plan hem optisch te modificeren en er een oversturingsfunctie bij te bouwen, volgens mij door diode clipping, zoals ik oa ook heb gedaan met m'n TR909.

re

re

Met een tb303 en tbs303 en ook nog een x0xb0x de blackbox sh101 beetje overkil aan acid. veel plezier ermee:)

In principe gisteren in 1 dag afgemaakt

helaas dat het pakket niet compleet was, mist 1 0.1uf condensator :( Nou ja moest toch al langs een elecwinkel om wat etrxa dingen te halen voor de mods.

Moet zeggen dat het pakket goed in elkaar zit, niet echt problemen tegengekomen, nou ja een dan, teveel afgegeaan op foto's, waardoor er een 50 potmeter inzat, wel vreemd dat de voltage toch op 5.333v af te regelen awas :confused: bleek dat er ook een fout gemaakt was met de resistor :D die ook een macht tien groter was :stupid

kan iig niet wachten tot dat die klaar is.

Origineel geplaatst door Niel
Koel! Wist niet welk serienummer ik had :)
Gaan we nog wat voor verzinnen *D

m.u.f.f. > verwacht dikke pret :halleluja

zaagtand is ook inmiddels perfect, en die missende condensator, blijkt al presolderd te zijn :D

extra ledjes gehaald wat extra mods toepassen (resonance boost, bass boost) en daaarna weer verkopen ;)

Sta inmiddels op de wachtlijst, ben benieuwd hoe lang je eigenlijk op de wachtlijst komt te staan.. maar goed..
leuk project voor van de winter.. want daar zal ik wel op moeten rekenen verwacht ik.

Origineel geplaatst door Krafty808
Sta inmiddels op de wachtlijst, ben benieuwd hoe lang je eigenlijk op de wachtlijst komt te staan.. maar goed..
leuk project voor van de winter.. want daar zal ik wel op moeten rekenen verwacht ik.

ik had me in maart aangemeld voor de 4e run, en heb hem sinds 2 weken in huis. Bij elke run is het de vraag of er een volgende komt vanwege wat schaarse onderdelen.

Back