x0xb0x - 303 kloon

Origineel geplaatst door elektrovolt
I know ! :)

bij draaitafels is het ook zo irritant, die klik in de pitchregelaar. vaak is het ook zo dat de juiste afstelling NET naast de klik zit, zodat je erg veel moeite moet doen om hem goed te zetten...

Dan "tune" je hem toch lekker scheef zodat de 440hz (of whatever) er flink naast zit toch?

Origineel geplaatst door etaoin
Tweede run lijkt sowieso wat beter, want ze leveren hier en daar nu ook 2SK30AO's mee nu. Krijg de indruk dat het vrij willekeurig is of je die wel of niet krijgt, maar bij de eerste run zaten ze helemaal niet.

De mensen die toch nog graag een origineel hebben kunnen natuurlijk altijd even op m'n site kijken.
Onder "TB-303" vind je een hele rits originele componenten. ;)

@electrovolt, @tekno:

FYI mijn x0x is op 20 okt verzonden, nu 1 maand later en nog niet in huis... (helaas helaas)
heeft een van jullie dat ding toevallig al binnen en zo ja wat waren de extra kosten?

de mijne is op de 19e verzonden en ik heb hem nog steeds niet, en Tekno volgens mij ook nog niet. ik heb die chick al gemaild maar geen reply gekregen. ik denk dat we nog even een week moeten afwachten... jammer...
mocht je je pakketje binnenkrijgen, meld het dan even hier please !

Jimi:)

ja ik had 'r ook al gemailt, en ook geen reply. ik was een beetje para omdat ik laatst een pakketje kwijt was geraakt...

anyway, ik laat wel weten als ik die machine heb.
cheers

*grin*

Ik moest er ook lang op wachten.. absoluut niet limor's schuld.. de douane...

Nu zit ik met een onderdeeltje wat ik waarschijnlijk te heet gestookt heb. Moet ik ff vervangen, want nu gaat het niet goed.. Maar dat komt allemaal wel weer een keertje goed.

De mijne is op 22 oktober verzonden en ik heb ook nog niks. De 5 weken van Etaoin lijken me ook wel redelijk, de douane is meestal erg traag. Mijn devilfish 303 heeft er ook anderhalve week gestaan! Komt goed. Patience is of the essence! ;)

vandaag is de postbode langsgeweest !!!:) jammergenoeg hadden m'n ouders niet genoeg geld in huis :( morgen laat ik mijn vriendin 'm ophalen...

dus Peter, als het goed is heb jij hem ook een dezer dagen binnen ! wel even E 59,69 klaarleggen !

Origineel geplaatst door Lacertus
De postbode wilde toch graag 59,69EUR van mij krijgen...
#126 in da house!

En nu iemand vinden die hem wil solderen... :maffia:

Ik wil 'm eventueel wel voor je in elkaar zetten en tunen. Als je interesse hebt, stuur me dan maar even een PB. :)

@Jimi: Hij is er?!!!! WOW, eindelijk!! Ik ga nu nog ff snel pinnen zodat de postbode betaald kan worden!!! Ben zo benieuwd hoe de case eruit ziet.....en hoe die klinkt straks!!! :{

Back