MC 303 voor €400,00 !!!???!!!???

consequence

Experimental Electronics
dan laat je m toch staan

Ja, je kan soms best nog wel lachen op MP.

Er was ook een MC-909 te koop; eigenaar beweerde dat er laserstralen uitkwamen :confused: WTF, zeker als je uit de maat speelt of zo? Hij zal die D-Beam wel bedoelen maar dat lijkt me toch gewoon infrarood :stupid

Origineel geplaatst door Hooihuis
Er was ook een MC-909 te koop; eigenaar beweerde dat er laserstralen uitkwamen :confused: WTF, zeker als je uit de maat speelt of zo?

Uit de maat, vals of trance??? TJAK! Handjes eraf! Top spul maakt Roland! :maffia:

De MC-303 is in mijn ogen een zwaar onderschatte bak. Als je dr diep in duikt kun je er veel aan tweaken. Alleen jammer dat al die presetgebruikers hier niet de moeite nemen om zo'n apparaat te doorgronden. Het is niet het apparaat maar de persoon dr achter die de muziek maakt.

Laat dit een wijze les zijn voor jullie ALLEMAAL!

-C-

Ik heb mijn mpc ff uitgeleend en ben nu dus weer met mijn mc-303 heel basic aan het sequencen en het valt me echt niet tegen...

Raar maar waar.

ik heb 2 maanden een MC303 gehad... ik dacht: "Live kan ik -terwijl de MC draait- mijn MPC60 ff stoppen en nieuwe songs laden, en dan de MC er weer langzaam uitdraaien..." In die setup hoeft hij maar één ding écht goed te doen: in de maat lopen! ...en dat kon hij dus niet: 120BPM op de MPC (en alle andere gear) was 122.3BPM op de MC... het sloeg nergens op, en dus kompleet onbruikbaar... misschien was het exemplarisch, maar :doei: :verkoght:

120BPM op de MPC (en alle andere gear) was 122.3BPM op de MC

moet een lokaal sync-probleem zijn. Mijn mc synct naadloos aan mijn host (cubase SX2) en andere midi-clocks.

Back