Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ik vind de Beyer's persoonlijk de fijnste van het hele stel.
Ik heb een DT-770, DT-990 en een AKG 240. Maar volgens mij klopt er iets niet met die laatste ;
het geluid is erg zacht en ik vind 'm niet echt aangenaam klinken (schel midden, weinig echt hoog, bijna geen laag).
Ik heb 'm ooit eens blind gekocht bij een faillisements uitverkoop voor 100 gulden, zonder te luisteren dus...

Origineel geplaatst door olafmol
ehhh..welke synth is de beste??????
eerst maar es ff de hamvraag: waarvoor wil je de koptelefoon gebruiken?

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Puur voor studio gebruik........ maken/masteren van mn tracks. en ik zal hem ook wel op hebben tijdens gamen enzo![]()
maar goede kwaliteit geluid en als het kan zo neutraal mogelijk is voor mij het belangrijkst.
Aangezien ik ook niet echt over goede monitors beschik zal t masteren voornamelijk over de koptelefoon gaan.
Alvast bedankt voor jullie antwoord allemaal
Die beyers zien er inderdaad erg goed uit. En een gesloten koptelefoon lijkt me ook wel wat
Verder zal ik de zoek funktie eens gebruiken om wat meer info over de specifieke modellen te weten te komen die net genoemd zijn.
Oh en aangezien ik vaak stevige stamp muziek maak, zou het ook fijn zijn als het laag erg goed en betrouwbaar overkomt als je begrijpt wat ik bedoel![]()
). Ik heb er wel 's een nummer mee afgemixed, het resultaat was eigenlijk prima maar ik heb 't toch maar een keer over gedaan met monitor speakers, simpelweg omdat ik het toch niet vertrouwde... Ik vind een hoofdtelefoon toch een slechte referentie.Origineel geplaatst door penik ettek
ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een sennheiser HD280 gekocht. er heeft in interface 82 ook nog een revieuw over in gestaan. het is een gesloten koptelefoon wat ik persoonlijk veel fijner vind. toen hij net uit was heb ik er volgens mij €139,- voor betaald. ik vond dat toen best een hoop geld maar wilde wel iets hebben wat iets langer mee gaat en een beetje kwaliteit is. ik meen me te herinneren dat ik ze laatst ergens tegen voor kwam voor €99,-
succes