new track

creatormusic

Dr. Reason
hallo allemaal, ik heb een nieuwe track:

>>> hier <<<

ik zou heel graag van jullie willen horen wat jullie er van vinden, en ook wat ik goed en fout heb gedaan in jullie ogen. Ik hoop van jullie commentaar te kunnen leren.

groeten creatormusic

Wat een fantastisch mega goede track zeg. Heerlijke sfeer. Jij hebt vast een muzikale achtergrond. Vind alleen de laagte van de organ/string op sommige punten iets te overheersend. Vraag een zangeres dit in te zingen. Ik zou hem kopen.

Greetz Erik

ik vind dit prima klinken ook.

Ik mis alleen of een goede synthlead/partij, of een stem misschien ja...niet mijn voorkeur.
Zelf had er ook nog wel een arpeggio in gemogen die nog een iets ander karakter/sfeer er aan mee geeft:)

way to go!

Heb die intro wel verschillende keren terug afgespeeld,mooie opeenvolging van akkoorden.Knap

leuke track, mooie zweefpartijen etc.. die prrrriewwwwowowow deed me denken aan jarre (equinoxe) ik ben alleen niet zo kapot van je drumgeluiden.

klinkt idd lekker. Misschien een breakbeatje er doorheen (ik zeg maar wat....)

Maar de sfeer is goed. Ik mis eigenlijk een vleugel op de achtergrond? Misschien dat iets, als lead?

Succes verder!

Origineel geplaatst door Scratch
Ik mis eigenlijk een vleugel op de achtergrond? Misschien dat iets, als lead?

Herstel, ik waarschijnlijk net niet goed geluisterd. Ik hoor weldegelijk een piano. Klinkt ook goed, maar vind het wel een beetje matig en weinig. Zou het iets meer naar de voorgrond schuiven, en wat vaker in je track gooien. Want die piano loopt echt heel mooi met die strings.

Ik denk dat dat een welkome aanvulling in je track is!

Nogmaals, succes! :)

bedankt voor de reacties. Tof... ik weet wel iemand die echt heel goed kan zingen. ik ga haar vragen of ze wat in kan zingen. Ik hoop dat voor elkaar te kunnen krijgen.. en als het mocht lukken, dan laat ik het c ker nog is horen...

groeten richard

Back