01v, 03D, 02R nieuw voor minder als de helft van nieuwprijs

Jezus, da's goedkoop....waar zit de adder?

Ik zie dat je wel vooruit moet betalen, daar ben ik een beetj ehuiverig voor, gezien het MintOverstock verhaal van een tijdje terug...

idd daarom von ik t al niet te vertrouwen maar hij heeft wel 122 feedback punten dat is een hele hoop

Van de boot van Sinterklaas gevallen of zo? ;)

Zal hij die feedback gespaard hebben om nu zijn slag te slaan? Die Yammy's zijn al populair, en helemaal voor die prijs... Er staat ook niet bij hoeveel hij er heeft, ik durf het niet.

Wat me opvalt is dat die feedback ouder is als een half jaar en in een half jaar mar 1 keer feedback heeft gekregen. Er is gewoon iets aan de hand.

Eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg, ik had namelijk vorige week afgesproken een 03D op te halen voor €1800 (incl. flightcase), dus als dit wel in de haak was geweest zou ik dat heel erg balen vinden. Ik hou er niet van om afspraken niet na te komen, maar ruim €400 verschil zorgt dan wel voor twijffels...

het is dan misschien wel de helft van de nieuwprijs maar als je hem nieuw in de winkel koopt krijg je hem meestal met unity card + licensie en extra outputkaarten. misschien omdat dat er niet bij zit ze zo goed koop zijn?

Het is zelfs zo dat deze tafels tweedehands vaak voor meer worden aangeboden dan dat ze hier voor een nieuwe vragen. Bij die tweedehandse zitten dan wel weer vaakextra's inde vorm van uitbreidingskaarten.

Origineel geplaatst door Twin-x
nope zonder kaart is een 02r ongeveer 6000

nou ik heb ze nieuwerhands gezien voor onder de 5000 euro met unity card +unity adat i/0 + licencie, meterbrug en houten zijpanelen.

maar de prijzen van die bakken versachillen idd wel heel per zaak.

4250 Euro voor een noieuwe hoorde ik laatst zonder kaarten.
Maar 2de hands vind je ze al ooit voor 2700 Euro,

Back