Newbie

softtarzan

Done deal
Hallo,

Kom me als nieuw lid even voorstellen op dit mooie forum. Heb hier inmiddels al veel zinnigs gelezen en geleerd de afgelopen maanden. Maak (on)regelmatig gebruik van het studiootje van conso waar voorlopig ook mijn gear nog mag staan :okdan:

Maar nu dus zelf maar aangemeld. De Kurzweil K2600XS die ik een paar maanden geleden heb aangeschaft is het centrale middelpunt van mijn set-up. Compleet met de telefoonboeken die ze bij Kurzweil manuals noemen. Verder werk ik met o.m. een Kawai K5000s, een Roland JD800, een Nord Modular, een Supernova II keys en nog een harddiskrecorder de Yamaha AW16G-CD. Ik doe mijn werk grotendeels in Londen en voor een heel klein deel in Amsterdam, en kan met muziek helaas alleen bezig zijn als ik in Nederland ben (bij vriendin :luv: familie en vrienden.)

(Trouwens: misschien hebben jullie die gloednieuwe Aphex 207 die conso te koop heeft gezet op de marktplaats hier al zien staan; stom genoeg had ik die aangezien voor een 204 en vervolgens gekocht. Pak je kans als je zo'n 207 nodig hebt zou ik zeggen. Anders ga ik 'em binnenkort ergens inruilen.)

En nu even :koffie:

Dog%20-%20welcome.jpg

Welkom :koffie:

vette spulle!

welkom!

Geer

Geer

Dank voor dit warme welkom!

En ja, wat Jane betreft...: zij is de grootste concurrent van de gear.

Welkom
:okdan:

hallo.gif

Conso's vrienden zijn mijn vrienden.

Trouwens, ik ben ook beeldend kunstenaar, tenminste, dat zou ik zijn als ik de kwast een beetje beter stil zou kunnen houden.

Goh, Londen, Amsterdam..... wel saai zeker?!

Welkom, maar voortaan niet meer zo met die spierballen rollen hoor, daar kan Jip niet tegen.

Back