• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2 stuks Boss SE-50 Multi FX Bak

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Likwidz

Music Please...
even weer wat opruimen:

2 stuks SE-50 150 euro per stuk.

ik sta ook open voor ruilen tegen een leuke synth, rack of iets anders voor in de studio, pb me!

Specs:

- Stereo IN en OUT
- Midi IN en OUT
- Footpedal in
- 128 user en preset patches

Effecten o.a.:

- Halls
- Plates
- Rooms
- Ambience reverbs
- Delays (Multitap, stereo etc.)
- Flangers
- Phasers
- Chorus (Super Chorus!)
- Distortions
- Pitch Shifter
- Detuner
- En een Vocoder!

Echt een heerlijke bak. Gaat weg wegens overcompleet in studio. De SE-50 is natuurlijk werkend bij mij in de studio te zien. Kan eventueel bezorgd worden als het in de buurt is.

Attachments

• boss_se50.jpg
    boss_se50.jpg
    105,4 KB · Bekeken: 54
PRIJSVERLAGING

150 euro dus, de andere ad met 165 euro is dus vervallen.

met een bakkie Senseo :koffie:

kom de Polysix is weg nu deze 2 bakkies nog... wie maakt me los? Ik heb tevens interesse in een Korg MS2000, natuurlijk met bijbetaling.

Alle ruilvoorstellen zijn overigens welkom!

ik maak er 150 met een Senseo :koffie: van en dan zet ik er tevens een nieuwe interne batterij in zodat hij weer 4 jaar lang zijn instellingen onthoudt...

wie o wie...?

vergeten te melden dat er 1 se-50 weg is, notabene aan ene Gerard Ekdom die arbeidsvitaminen maakt op 3fm... altijd lachen een bn-er in je keet :)

voor wie is de andere?

bump!

En verkocht! :verkoght:

De 2e en laatste SE-50 heeft ook een nieuwe gelukkige eigenaar :)

Deze mag dicht :slotje:

:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back