• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

19" tafelrack (25euro)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SweatSok

Nieuwkomer
Hoi,

Ik heb hier nog een 19" desktop rack staan. van 12 HE! Deze mag weg voor een makkelijk prijsje van 25euro. Deze prijs is vast en is spotgoedkoop. Opsturen kan, kosten zijn dan voor de koper (-5euro). Tevens verwacht ik dan vooruit betaling.

groetjes,

Photine

na verzoek via pm, kan ik nog vertellen dat ik in Drenthe, Emmen woon..

groetjes,

Na meedere PM's.. :)

Bij deze nog even een plaatje... ik kon geen goede vinden dus heb ik deze maar even gephotoshoped. tis gewoon een rack met twee schuine staanders waar je de 19" apparatuur in kan schroeven. is verder niks mee aan de hand en in mint condition. Opsturen is mogelijk, kosten koper en vooruit betalen. Anders afhalen in Emmen.

groetjes

Attachments

• 12he.jpg
    12he.jpg
    20,8 KB · Bekeken: 54
deze thread mag wel op :slotje:

het rack is verkocht aan een forumlid :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back