• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming (DP/4, SE-50, Delta1010...)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
• Roland MKS80 + MPG80 (alleen samen te koop) - € 1350,00
• Ensoniq DP/4 - € 325,00
• Boss SE-50 - € 125,00
• Doepfer Pocket Dial - € 75,00

De MKS80 is hierbij aangekomen op de voor mij absolute bodemprijs. Lager ga ik niet en anders hou ik hem gewoon. Ik kan wel wat bundelprijsjes maken. Wie de MKS-80 koopt, krijgt de SE-50 en de Pocket Dial er gratis bij, of MKS-80 + DP/4 voor € 1550,00 als setprijsje

DP/4 gereserveerd :)

Nu de rest nog. Kom op jongens en meisjes, wie maakt me blij?

Niemand interesse in een SE-50 of in zo'n handige Pocket Dial midi-controller? Samen voor € 150,00.

De Virus ruilmogelijkheid met m'n MKS-80 komt te vervallen, want die ga ik op een andere manier wel regelen, maar voor een ruil met een Waldorf Q-Rack (geen Micro versies) sta ik open. Uiteraard met bijleg van jouw kant.

Schop!

MKS80 is niet meer te ruil voor anders spul, dus alleen ruilen tegen harde euro's :)

• Roland MKS80 + MPG80 (alleen samen te koop) - € 1300,00
• Boss SE-50 - € 115,00

Alles in goede staat! Verzenden mogelijk, behalve de MKS80.

• Ensoniq DP/4 - gaat morgen naar een andere baas :)

• Roland MKS80 + MPG80 (Jupiter in rackvorm) (alleen samen te koop) - € 1300,00

Alles in goede staat! Pocket Dial kan in ieder geval verzonden worden, de MKS80 (liever) niet.
Zo wel, dan volledig op jouw risico.

• Ensoniq DP/4 - gaat morgen naar een andere baas
• Boss SE-50 - niet meer te koop

plaatje pocket dial

plaatje pocket dial

Pocket Dial info

PD_grey.jpg

Gooi maar dicht. Alles wat in de titel staat is verkocht of uit de verkoop. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back