[track - IDM???] .:isle.of.her:.

Lekker plaatje hoor. Wel heel rustig; er zitten geen echte uitschieters of een climax in. Zitten wel een paar clichés (bv. die korte delay) in, maar die storen absoluut niet. :okdan: Meer van dit! (en dan misschien met wat meer pit erin :duivels: )

Origineel geplaatst door Hazes
Lekker plaatje hoor. Wel heel rustig; er zitten geen echte uitschieters of een climax in. Zitten wel een paar clichés (bv. die korte delay) in, maar die storen absoluut niet. :okdan: Meer van dit! (en dan misschien met wat meer pit erin :duivels: )

't was dan ook als een vrij triestig nummer begonnen.
eerst was het gepiep en geknars wat luider, maar uiteindelijk was het 'stemmiger' van het wat braver te maken.

voor vinniger spul moet je hier zijn.

bdankt voor de commentaar.

Hey Hans,
Zowaar een nummer dat ik kan volgen!
:D

Ik hoor dit veel liever dan enkel gepiep en gekraak, al zal je't er zelf nie echt mee eens zijn.
Meer van dit!!! Maar laat er je hardware nu niet voor staan eh ...
;)

Knarruff

Sfeervol maar net als een sterke droge rode wijn. Je moet er even inkomen om ervan te kunnen genieten. ;)

Ja vet hoor, ik ben alleen niet zo weg van die distortion het haalt zeg maar wat definitie in het hoog weg.

TIP:
Iets beter hoge percussie (hihats shakers etc) verwerken in je nummer, iets minder distortion, en klaar is kees :)

goed hoor verder.:okdan:

Back