Weelderig electronummertje

Wat me het eerst opviel was het té lage volume, deze is nog niet echt gemixed. De Bassguitar is ok, maar kan wat afwisseleing gebruiken, verder lekkere groove en percussie, klink heel erg chill. Een female oneliner zou echter niet misstaan nu en dan. Ik zie me al zitten in een Lounge-bar, knetter stoned van de wiet en daar een lekkere cocktail bij, zàlig :) Leuke track dus, maar hier of daar nog een beetje werk. Hopelijk heb je er wat aan.

Gegroet,

Gloomy :)

Wat me het eerst opviel was het té lage volume, deze is nog niet echt gemixed. De Bassguitar is ok, maar kan wat afwisseleing gebruiken, verder lekkere groove en percussie, klink heel erg chill. Een female oneliner zou echter niet misstaan nu en dan. Ik zie me al zitten in een Lounge-bar, knetter stoned van de wiet en daar een lekkere cocktail bij, zàlig :) Leuke track dus, maar hier of daar nog een beetje werk. Hopelijk heb je er wat aan.

Gegroet,

Gloomy :)

Hij is wel gemixt, of ie goed is gemixt is een tweede. Wat je zegt heeft meer met mastering te maken, toch? Ik waag me daar niet aan en smijt er ook liever niet zomaar een limiter op. Gebruik dus de volumeknop als ie echt zacht is. Zo zacht vind ik 'm zelf trouwens niet eens.

Verder bedankt voor je leuke commentaar! De vrouwelijke vocal komt er niet in, maar wel fijn dat op de track zou kunnen wegspacen met een cocktail en groenvoer.

Zoals altijd vallen me na het uploaden weer een hoop dingen op. De bas had ik altijd al twijfels over, had ik anders moeten doen. Is een FM-basje dat er niet lekker doorheen prikt en waarop modulatie niet veel uithaalde.

Lekkere track hoor!
Soms is het gewoon erg lastig om een goede dikke bas in een track te krijgen zonder dat de rest eronder te lijden heeft. Op mijn tablet speakertjes hoor ik de bas in ieder geval wel redelijk goed en soms is het horen van de bas ipv voelen ook prima.

Best leuk. Had voor een electronummer wel wat weelderiger gemogen imho. Valt nu een beetje weg in de lounge catagorie

Best leuk. Had voor een electronummer wel wat weelderiger gemogen imho. Valt nu een beetje weg in de lounge catagorie
Thanks! Misschien heb ik door de genreaanduiding een verkeerde verwachting gewekt. Ik wist alleen even niet hoe ik het anders moest noemen. Ik vond het zelf wel goed zo, ook met het lagere tempo en de algehele kalmte. Laten we het houden op electrolounge, anders.:D

Klinkt heel lekker, had wellicht iets harder gemogen.

Luistert prima weg zo.
Idd wat zacht.
Als je hem niet laat masteren, zou ik toch zelf iets in dat stukje doen.
Niet heel moeilijk met (stock) plugins en hij valt minder uit de toom qua volume dan.

Back