OpenHiHats
Ouwe rot
Commentaar? Basgitaar!
Nee, alle commentaar is zeer welkom, natuurlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Leuke track dus, maar hier of daar nog een beetje werk. Hopelijk heb je er wat aan.
Wat me het eerst opviel was het té lage volume, deze is nog niet echt gemixed. De Bassguitar is ok, maar kan wat afwisseleing gebruiken, verder lekkere groove en percussie, klink heel erg chill. Een female oneliner zou echter niet misstaan nu en dan. Ik zie me al zitten in een Lounge-bar, knetter stoned van de wiet en daar een lekkere cocktail bij, zàligLeuke track dus, maar hier of daar nog een beetje werk. Hopelijk heb je er wat aan.
Gegroet,
Gloomy![]()
Thanks! Misschien heb ik door de genreaanduiding een verkeerde verwachting gewekt. Ik wist alleen even niet hoe ik het anders moest noemen. Ik vond het zelf wel goed zo, ook met het lagere tempo en de algehele kalmte. Laten we het houden op electrolounge, anders.Best leuk. Had voor een electronummer wel wat weelderiger gemogen imho. Valt nu een beetje weg in de lounge catagorie

met mastering te maken, toch?