P200 (WIP)

bijlevel

SWB
Hierbij een 'biologisch dynamische' track, dus niet bespoten door AI :D, wachtend op commentaar en dan met name op de mix. Moet de track "lichter", transparanter etc. Ik worstel daar mee. Alvast veel dankt voor het luisteren en het commentaar.

Attachments

• P200 (WIP).mp3
    10,3 MB
heeft wel iets meer progress nodig om iets over te kunnen zeggen. dit klinkt een beetje als een 2 min intro met daarna de outtro. muzikaal verhaaltje tussen die 2 zou het een completere track kunnen maken.

heeft wel iets meer progress nodig om iets over te kunnen zeggen. dit klinkt een beetje als een 2 min intro met daarna de outtro. muzikaal verhaaltje tussen die 2 zou het een completere track kunnen maken.
Bedankt. Ik was bang dat het nummer te lang zou worden, maar bij nader inzien is dat eigenlijk niet zo van belang, dus ik neem je opmerking ter harte en zal met name het pianogedeelte uitbreiden.

Moet de track "lichter", transparanter etc. Ik worstel daar mee.

Vraag je je af of 'ie lichter moet zijn? Of wil je dat graag, en zoek je naar een manier waarop je dat voor elkaar kunt krijgen?

Zoals de track nu is, vraagt 'ie ook om een beetje bombast. Sound en liedje passen prima bij elkaar zo.

Inderdaad filmisch, bevat (in mijn beleving) een scheutje Chariots of Fire.

I.p.v. een "beat-beat", kan je ook gaan voor een opgetuigde metronoom (zoals dat in Chariots gebeurt)..

Vraag je je af of 'ie lichter moet zijn? Of wil je dat graag, en zoek je naar een manier waarop je dat voor elkaar kunt krijgen?

Zoals de track nu is, vraagt 'ie ook om een beetje bombast. Sound en liedje passen prima bij elkaar zo.

Inderdaad filmisch, bevat (in mijn beleving) een scheutje Chariots of Fire.

I.p.v. een "beat-beat", kan je ook gaan voor een opgetuigde metronoom (zoals dat in Chariots gebeurt)..
Via de mastering plugin Ozone 11 heb ik in de mix al wat meer "helderheid" gekregen via de preset 'General Clarity'. Voor nu laat ik het nummer rusten, maar je aanbeveling voor een 'opgetuigde metronoom' neem ik zeker mee! Bedankt voor je feedback!

Back