Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bedankt. Ik was bang dat het nummer te lang zou worden, maar bij nader inzien is dat eigenlijk niet zo van belang, dus ik neem je opmerking ter harte en zal met name het pianogedeelte uitbreiden.heeft wel iets meer progress nodig om iets over te kunnen zeggen. dit klinkt een beetje als een 2 min intro met daarna de outtro. muzikaal verhaaltje tussen die 2 zou het een completere track kunnen maken.
Bedankt en fijn dat je het zo al goed genoeg vindt, maar ik ga er toch weer meer tijd in stoppen.Hopelijk pakt dat goed uit.Niet worstelen. Hij is goed gemixt. Leuk stukje (piano)muziek, mooie pads, arpjes. Ja leuk. Goed gedaan.
Gloomy![]()
Bedankt voor deze feedback! Ik had de hoop al opgegeven op meer reactiesPrachtige progressie. Daarnaast blijf ik fantaseren hoe het klinkt met een beat eronder. Misschien een B-kantje erbij?![]()
. Ik zal eens kijken of een (subtiele) beat de boel verbeterd.
Voor nu laat ik het nummer maar zo, maar als ik het ga inzenden voor de volgende SF-contestJa, zie een versie met wat ritmische elementen wel zitten![]()
Bedankt! Ooit droomde ik van een carrière in de filmmuziek...Filmisch, heel gaaf gemaakt!
Moet de track "lichter", transparanter etc. Ik worstel daar mee.
Ens wat niet is, kan altijd nog komenBedankt! Ooit droomde ik van een carrière in de filmmuziek...![]()
Via de mastering plugin Ozone 11 heb ik in de mix al wat meer "helderheid" gekregen via de preset 'General Clarity'. Voor nu laat ik het nummer rusten, maar je aanbeveling voor een 'opgetuigde metronoom' neem ik zeker mee! Bedankt voor je feedback!Vraag je je af of 'ie lichter moet zijn? Of wil je dat graag, en zoek je naar een manier waarop je dat voor elkaar kunt krijgen?
Zoals de track nu is, vraagt 'ie ook om een beetje bombast. Sound en liedje passen prima bij elkaar zo.
Inderdaad filmisch, bevat (in mijn beleving) een scheutje Chariots of Fire.
I.p.v. een "beat-beat", kan je ook gaan voor een opgetuigde metronoom (zoals dat in Chariots gebeurt)..