Amt 8 update filetje...

das het helemaal jongens !

Ik heb inderdaad alles aangesloten en ik kan opnemen, afspelen, inspelen en zo....
Maar ik hoor inderdaad het GM verhaaltje. Iele geluiden....
1 euro; piano's,strings,saxofonen etc....

Het moet toch niet zo moelijk zijn, lijkt me.

Ik heb bijv; kanaal 1 midi uit op virus gezet; dit moet ie toch ook gaan doen?

Ik snap alleen geen ene reet van wat ik in mijn virus indigo 1, allemaal moet instellen aan midi-shit...
Midi RX, TX ; send, enable,disable....

:( Ik kan die termen niet meer horen !!!!! Met mijn handleiding snap ik er ook geen reed meer van.

Al dat gerout ! Ik heb goed spul, barst van de ideeen en je wordt zoweat verplicht om eerst 2 jaar een studie te doen van midi aansluitingen,routingen, sendings en weet ik wat allemaal.

Nog heel even en ik neem gewoon alles via audio op...

Zo dat lucht op.....:D

koffieeeeeee:koffie:

Lees eens wat MadR schrijft....

Lees eens wat MadR schrijft....

Hee Jaccis, kijk eerst of je SX3 wel goed staat.

bv. MIDI-IN - any midi device
MIDI-OUT- AMT-8 (of iets dergelijks)

zet channel op 1, loop naar je virus druk op multi kijk welke sound je hebt in geladen onder channel 1
ga weer acht je laptop zitten en open de pianoroll in je spoor die je voor je virus hebt.

Klikkerdeklik met de muis op het virtuele klavier, en tadaa dan hoor je je virus.....

Heb je dat allemaal goed staan en geen geluid dan ligt het misschien aan je AMT.

Maar als je wel wat hoort maar niet je virus wat zou het kunnen zijn?
Draai je nog VSTi's ofzo? Je hebt alleen een Virus erop zitten toch?

Waar komen die goedkopie geluiden uit dan? De lul van Plop de kabouter? Hoe komt het dat je een saxofoon hoort of een piano... m.a.w. check je channels in SX!

Of post een plaatje alt ctrl printscreen van SX3 aub! dan weten we het wel of het daaraan ligt...

Succes!

Ik kan je helaas niets wijzer maken m.b.t. die AMT ik werk met edirol maar dat zal niet zoveel veschillen denk ik alleen
ik heb maar 1x midi-in en uit.....

Beste Alex Olmega,

Bedankt voor je advies... zal vanavond eens kijken...

Je kunt bij ( mijn versie) cubase instellin op midi in; All inputs of je midi interface instellen.
midi out; je synths, amt 8

De goedkope geluiden zijn naturlijk gewoon de standaard GM shit van de goedkope geluidskaart op moederbord-verhaaltje... Cubase zal daar wel op ingesteld staan...confused:

Ik gaat het is proberen vanavond... :

Back