bliep blop [Techno] PHC - Worth The Shot

praecox

In & Out
hier een track van mij.
bliep blop techno, voornamelijk Operator sounds (nieuwe Ableton synth). De rest zijn CR-78 samples, van hollow sun denk ik.

Om te luisteren klik HIER en klik op Worth The Shot

De track is in een keer gemaakt (over een drie tal uur), omdat ik de Operator nog niet betaald heb. (wat ik zeker ga doen aangezien ik er mee kan doen wat ik wil, echte een beestig goeie synth)

wat ik wil weten is, zit de mix goed (heb m'n monitors nog zo lang, ik leer ze nog kennen) en is de compositie leuk en vrolijkgenoeg, zonder plat en Studio 100 te klinken?

m'n eerste synthforum track post ... spannend

Het lukt mij niet om je track te streamen. Heb je ook een directe link naar een mp3?

geen directe link :( die site laat dat niet toe ...

lukt het je niet als je je inschrijft?

heeft iemand anders zin om hem even, weet je wel, te hosten?

effe kicken, ik wil graag wat reacties. Ik weet het, ik ben zelf niet zo'n active track beluisteraar, maar ik toch maar even polsen he?:engel:

Ik vind hem erg ongeïnspireerd klinken alsof je inderdaad een beetje geluidjes aan het uitproberen bent. Het ritme is véél te ééntonig. Pas aan het eind hoor ik een beetje gepiel met het ritme zelf. Ik zou eerder het ritme zelf gebruiken en daar mee gaan spelen. Nu is de ééntonigheid van het ritme voor mij erg storend.

Back