vintage spring reverbs

Om op de veren terug te komen, die Ekdahl Moisturizer is ook erg okee! Een lekkere freakmachine met dat ingebouwde filter en de CV-aansluitingen....vreemd dat zo weinig mensen hier op SF er een gekocht hebben eigenlijk.

misschien te extreem en te noisy:gaap:

misschien te extreem en te noisy:gaap:

Te noisy zal het zeker niet zijn, want dat ding is gewoon praktisch ruisvrij. En te extreem, ach...hij kan extreem klinken maar ook helemaal clean als je wilt.

Nou ja, het maakt ook niet uit eigenlijk :) Sowieso is natuurlijk lang niet iedereen geinteresseerd in (echte) spring reverbs.

Vreemd genoeg waren de foto's van de Frontline reverb ineens verdwenen uit mijn bijlagen :? Hierbij nog maar een keer dus...

Attachments

• IMG_0134.jpg
    IMG_0134.jpg
    150,6 KB · Bekeken: 124
  • IMG_0130.jpg
    IMG_0130.jpg
    128,3 KB · Bekeken: 116
ik heb sinds een paar dagen een yamaha pg-1.
is eigenlijk een gitaar pre amp, er zit ook een mono spring in en een parametrische eq, (die ook schakelbaar is als low- en hi pass filter:) )
heeft geen superlange decay, en klinkt best wel yamaha-clean, maar ik vind het een tof en bruikbaar ding, zeker ook met het filter erbij :okdan:

Soul C: helemaal mee eens.
Ik heb ook een PG-1. Ik vind het een erg bruikbaar apparaat met een mooie EQ en oversturing erin.

Back