Chosen Few - Name Of The DJ (Demonyx Mix)

hardcoreslavery

Hardcore Junky
yo mensen.....
Ik heb laatst deze remix gemaakt van het zwaar relaxte origineel van chosen few en na veel moeite heb ik m ook nog online kunnen zetten dus ik hoop dat jullie m kunnen waarderen

http://members.lycos.nl/demonyx/tracks/remix.mp3

edit: (doel opslaan als)

Er zitten imho wat veel breaks in [met name in het eerste gedeelte], voor de rest beukt het lekker door. Klinkt mij een beetje als 1993.

ja dr zit idd wel wat in ja..... te veel breaks in de bassline denk ik dat je bedoeld.... viel mij ook pas op toen ik m al gemasterd had maar ja....

Ik vind het begin wel strak. jammer van die bassline. Ik vind hem een beetje op hardhouse lijken.

Kan je misschien ook een remix plaatsen met een early rave kick?

;)

Zijn er niet al genoeg remixen van? :) Ok ik geef t een kans maar: de link doet het niet [meer]...

hehe bedankt mensen :biertje:

bassdrum is idd n beetje vaag....daar heb ik al meer commentaar op gehad maar ik ga dr verders niks meer aan veranderen.

2 dizzy; leuk om te horen..... tja... tis maar net waar je van houd denk ik

En ja.... ik vond het wel n leuk nummertje om voor mezelf een remix van te maken dus vandaar de zoveelste in een rij ;)

btw... link doet t hier nog steeds.....

Hier werkt ie nog steeds niet. Misschien werkt het niet met Firefox of Linux. Nahja, jammer dan. :doei:

haha joooow vet!!! word daar iets van opgenomen?>? anders wil ik da wel horen....ben zowiezo een early hardcore fan dus....... laat maar iets weten :)

:)

mijn antwoord had je al op pf ;)

maar dan nogmaals een lekker remixje man :biertje:

Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
Beetje jammer dat je de track 90 procent hetzelfde hebt gelaten en alleen de kick en het tempo wat opgeschroeft hebt.. Vind er dus niets aan. daar waar het origineel nog 'origineel' was voegt jouw remix niet echt veel toe.
Ben ik het mee eens opzig

Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
Beetje jammer dat je de track 90 procent hetzelfde hebt gelaten en alleen de kick en het tempo wat opgeschroeft hebt.. Vind er dus niets aan. daar waar het origineel nog 'origineel' was voegt jouw remix niet echt veel toe.

Klopt helemaal maar dit heb ik allemaal bewust gedaan. Ik vond het gewoon leuk om van dat nummer (zeker een van mijn all-time favorieten) een eigen mix te maken en er zoveel mogelijk van het origineel in terug te laten komen. Meer een remake voor mezelf dus maar ik kreeg via soulseek best goede reacties dat ik heb besloten om deze track online te gooien en hem aan jullie te laten horen dus...........

:yamaha:

Back