[acoustic] Peter & Pieter - Girl Brand New

Pjotr G

funky lid
Heeft dit iets met Loverboys te maken?

De stemmen zijn wat zacht, gitaren teveel gepanned. De drums zijn vetjes. ;)

we willen best loverboys zijn.

De gitaren zijn 2 keer opgenomen en hard uitgepanned, omdat ik dat zo lekker breed vond klinken :D de zang...tja....moet daar nou de nadruk op? daar zit m de minste virtuositeit :D

Vette Acidlijn !!! En dan die beukende Kick heeeeerrrlijk !!! Echt weer typisch Pjotr G !
(Nee helaas is dit niet zo vind het TE zoetjes)

heel leuk. Eindelijk eens een niet standaard (trance)track dat iedereen maar doet:Z

En nee ik vind 'em niet te zoet.... maar juist smaakvol 8) Gewoon lekkere muziek dat wél leeft(alleen zang nog is opnemen:D)

Maar idd welke zanger ben jij?

ik zou die 2e stem alleen toevoegen in het refrein (of op sommige stukjes), want zo de hele tijd maakt het te druk
en te rommelig.

Verder moet de lead-zanger iets minder geforceerd zingen.

ik ben de slechte 2e stem, vanaf 1:02 zing ik ook ff een coupletje lead :p

Origineel geplaatst door trigg
ik zou die 2e stem alleen toevoegen in het refrein (of op sommige stukjes), want zo de hele tijd maakt het te druk
en te rommelig.

Verder moet de lead-zanger iets minder geforceerd zingen.

Helemaal wat ik ook dacht.
Maar ik wel er wel bijvertellen dat het wel goed is.
En dat er een synth ontbreekt...:D

:dubbel:

More than woooooooooooooooooooooooords is aaaaaaaaaaaaall you have to do to make it reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeal............ :D

Qua geluid vind ik het wel brak klinken, vooral de combinatie gitaar-drums, maar da's misschien minder belangrijk...

wooow, dit is wel even een tegenovergestelde van het gewone Pjotr G werk. Maar niettemin een aardige track. De eerste paar seconden riepen bij mij een soort douwe egberts koffie reclame nostalgisch gevoel op 8) .
Ik vind de lead stem wel iets weg hebben van Gomez, maar inderdaad nog te geforceerd.

Het einde is voor mij veel te zoet, mierzoet

Back