minimal/exp. track

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
Een solo projectje van mij. Ik werk ff tijdelijk met een kleine setup, en ben volledig overgestapt op hardware sequencing. Ik ben nu aan het experimenteren wat ik met deze setup zoal kan, en hoe goed een hardware sequencer bevalt. Omdat ook mijn monitoring en geluidskaart (16bit max :() anders zijn dan ik gewend was, ben ik ook nog zoekende naar de manier hoe ik het beste geluid krijg.
Anyway, hier het eerste resultaat hier van. Graag uwen commentaaar :).

http://helena.solidbasics.com/ph_mnm.mp3

Laatst gewijzigd:
hmmm das raar. Bij mij doet ie 't wel. Misschien moet ik 'm gewoon een wat minder exotische file name geven.

Probeer het nu nog eens?

Link werkt hier prima.

Over de track: Klinkt leuk PH!:) Relaxte atmorsfeer zit er in. Alleen is die choirsound klinkt een tikkeltje 'vals' op sommige punten.

Voor de zekerheid de file op een andere server gezet.

@Sly Dog: thnx! Ik ben zelf ook nog niet helemaal tevreden over dat geluidje. Maar ik kon nog geen betere vinden in de rm1x.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Voor de zekerheid de file op een andere server gezet.

@Sly Dog: thnx! Ik ben zelf ook nog niet helemaal tevreden over dat geluidje. Maar ik kon nog geen betere vinden in de rm1x.

Check je mail, ik heb je wat tutorials over Yamaha XG gestuurd.:)

Heb 'm nu ook.

Zeker pas de DNS gewijzigd?
via de ene DNS:
helena.solidbasics.com is an alias for solidbasics.com.
solidbasics.com has address 217.170.3.86

en via een andere:
helena.solidbasics.com has address 129.125.104.232

wacht even, heb je alle geluiden die ik hoor uit de RM1x gehaald? In dat geval iig full credit!!

Origineel geplaatst door wokenangel
wacht even, heb je alle geluiden die ik hoor uit de RM1x gehaald? In dat geval iig full credit!!
Nee niet allemaal.
bassline: Pulse
sequence (geluiden aan het begin): MicroMod
hihats: R8 met MM filter
de rest is RM1x.

Back