Fudging

Triphonius Z

naar het westen...
Hier dan eindelijk een trackje van mij. Fudging is een nummer dat ik jaren terug heb geschreven met mijn oude band en waar ik recent weer wat mee aan het prutsen ben gegaan. Oorspronkelijk is het een alto-gitaarliedje en dat hoor je nog wel terug aan het akkoordenschema en de opbouw. Deze versie is een ruwe schets voor een synth-versie die ik binnenkort wil gaan maken, maar dan met de oorspronkelijke zanger/gitarist. Er zitten nog veel foutjes en fouten in (foutjes in baslijn, de arpeggio's, de EQ is niet helemaal ok, noem maar op) en ik ben nog niet tevreden over de dynamiek; het nummer is overall heel vlak. Toch heeft het wel een beetje de feel van het origineel en omdat ik voorlopig denk ik niet in de gelegenheid ben tracks in luisterbare vorm te posten wou ik toch dit even laten horen.

De track vind je hier; de lyrics en wat meer info over het nummer (achtergrond, gebruikte gear) kun je vinden op mijn site onder Muziek > Fudging.

tja, kritiek hoef ik eigenlijk niet meer te geven, want dat doe je zelf al.......

ik ben benieuwd naar de uiteindelijke versie, hier kan ik helaas nog niet zoveel mee.....

Hay

hy triph .Z , hij klinkt lekker hoor ,wel een apart deuntje
heb je dit nu op die nieuwe hd recorder opgenomen?

lekker bassie erbij :peukie:

Uw zijt zeer muzikaal om het maar zo uit te drukken

Greetz turterl:okdan:

Best wel geinig, het refrein is zeker geslaagd vind ik.
Waar ik wel een beetje zenuwachtig van werd is die arpeggio, die zeurt heel die tijd mee zoals een lastige mug die rond je kop vliegt. Daar zou ik dus iets zuiniger mee zijn. Of misschien meer moduleren zoals je helemaal op het einde deed, zodanig dat ie niet heel de tijd op de voorgrond zit.

Back